pawelk82 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam, mam problem z AVJ pojawily sie błedy: 17511 16684 16686, wiem co one oznaczaja, ale moje pytanka brzmia: czy nieszczelnosc na tzw, pajaczku (siatce) tlumika moze miec wplyw na pierwszy blad? Prosilbym o instrukcje jak Vagiem sprawdzic sonde i jak zaadoptowac przepustnice. Dodam ze auto jest z LPG z tym ze podczas pracy na benzynie jakby duzo lepiej pracował na jałowym. Nie moge zalezc na forum nic podobnego, jesli jest prosze o przekierowaie i wyrozumialośc, z gory dzieki.
tomekhxc Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/132945-b6-bfb-blad-17705-wypadanie-zaplonow-rzucanie-silnikiemrozwiazany/page-1
pawelk82 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Witam, znalazlem nieszczelnosc jak w tym przypadku, http://ultimatecarforum.com/smf/index.php?topic=3189.0 szukam zamiennika, ma ktos info gdzie moge dostac?
kawowy19 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 chyba nie ma w zmienniku tego Kolego. Pozostaje Ci oryginał albo używka
tomekhxc Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 dokładnie , tego typu rzeczy tylko ori , koszta znowu nie takie straszne
pawelk82 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 dokładnie , tego typu rzeczy tylko ori , koszta znowu nie takie straszne Zmienilem tego weża chwile bylo ok i rano znowu to samo ciezko pali i obroty faluja:( Dodatkowo zaraz po odpaleniu szatkuje ale jak tylko delikatnie dodam gazu to szatkowanie ustaje Patrzylem na zaworek odmy ( ten zaraz przy skrzyni korbowej na rys oznaczony numerem 6) i dmuchajac w niego tak jakby sie przycinal czasem, dodatkow zaraz za tym zaworem jest kolanko ( wydaje sie byc pekniete). Moje pytanie brzmi czy to moze miec wplywa an ciezkie palenie i nierowna prace silnika? Prosze o dorade z
kawowy19 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 zaworek ma działać tylko w jedną stronę. Wyjmij go i zobacz bo zazywczaj jak się uszkodzi to lata w środku i raz zamyka a raz nie. wszystkie węże muszą być szczelne
pawelk82 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) zaworek ma działać tylko w jedną stronę. Wyjmij go i zobacz bo zazywczaj jak się uszkodzi to lata w środku i raz zamyka a raz nie. wszystkie węże muszą być szczelne Ma ktos moze numer seryjny tego trojnika NR.5? U mnie kolnako nr.2 i rura nr.9 schodza sie w trojniku tak ze jest tylko malutka przerwa czy to jest poprawnie? http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i19.photobucket.com/albums/b154/walky_talky20/AMB-PCV-Late.png&imgrefurl=http://www.audizine.com/forum/showthread.php/507432-B6-A4-1-8T-PCV-System-complete-replacement&h=573&w=799&tbnid=HGwreFSXDPxufM:&docid=NIhxq5WJCHXZ3M&ei=-EbDVZH4FoGs7AbWwpewBQ&tbm=isch&ved=0CCYQMygHMAdqFQoTCJHUrY2vlMcCFQEW2wodVuEFVg Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez pawelk82
tomekhxc Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 przeciez masz na tej fotce nr trójnika 06A 103 247
pawelk82 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 przeciez masz na tej fotce nr trójnika 06A 103 247 rzeczywiscie, przez te dolegliwosci czlowiek juz nie mysli logicznie:) Problem rozwiazany okazalo sie ze te wszystkie objawy powodował wtryskiwacz gazu, który lał, dziekuje wszystkimza pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam Problem rozwiazany okazalo sie ze te wszystkie objawy powodował wtryskiwacz gazu, który lał, dziekuje wszystkimza pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się