Skocz do zawartości
IGNOROWANY

słabe odpalanie, nie rowna praca na biegu jałowym(szatkowanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z AVJ pojawily sie błedy: 17511 16684 16686, wiem co one oznaczaja, ale moje pytanka brzmia:

czy nieszczelnosc na tzw, pajaczku (siatce) tlumika moze miec wplyw na pierwszy blad?

Prosilbym o instrukcje jak Vagiem sprawdzic sonde i jak zaadoptowac przepustnice.

Dodam ze auto jest z LPG z tym ze podczas pracy na benzynie jakby duzo lepiej pracował na jałowym.

Nie moge zalezc na forum nic podobnego, jesli jest prosze o przekierowaie i wyrozumialośc, z gory dzieki.

Opublikowano

chyba nie ma w zmienniku tego Kolego. Pozostaje Ci oryginał albo używka

Opublikowano

dokładnie , tego typu rzeczy tylko ori , koszta znowu nie takie straszne

Opublikowano

dokładnie , tego typu rzeczy tylko ori , koszta znowu nie takie straszne

Zmienilem tego weża chwile bylo ok i rano znowu to samo ciezko pali i obroty faluja:(

Dodatkowo zaraz po odpaleniu szatkuje ale jak tylko delikatnie dodam gazu to szatkowanie ustaje

Patrzylem na zaworek odmy ( ten zaraz przy skrzyni korbowej na rys oznaczony numerem 6)

i dmuchajac w niego tak jakby sie przycinal czasem, dodatkow zaraz za tym zaworem jest kolanko

( wydaje sie byc pekniete). Moje pytanie brzmi czy to moze miec wplywa an ciezkie palenie i nierowna

prace silnika?

Prosze o dorade

z

Opublikowano

zaworek ma działać tylko w jedną stronę. Wyjmij go i zobacz bo zazywczaj jak się uszkodzi to lata w środku i raz zamyka a raz nie.

wszystkie węże muszą być szczelne

Opublikowano (edytowane)

zaworek ma działać tylko w jedną stronę. Wyjmij go i zobacz bo zazywczaj jak się uszkodzi to lata w środku i raz zamyka a raz nie.

wszystkie węże muszą być szczelne

Ma ktos moze numer seryjny tego trojnika NR.5?

U mnie kolnako nr.2 i rura nr.9 schodza sie w trojniku tak ze jest tylko malutka przerwa

czy to jest poprawnie?

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i19.photobucket.com/albums/b154/walky_talky20/AMB-PCV-Late.png&imgrefurl=http://www.audizine.com/forum/showthread.php/507432-B6-A4-1-8T-PCV-System-complete-replacement&h=573&w=799&tbnid=HGwreFSXDPxufM:&docid=NIhxq5WJCHXZ3M&ei=-EbDVZH4FoGs7AbWwpewBQ&tbm=isch&ved=0CCYQMygHMAdqFQoTCJHUrY2vlMcCFQEW2wodVuEFVg

Edytowane przez pawelk82
Opublikowano

przeciez masz na tej fotce nr trójnika 06A 103 247

Opublikowano

przeciez masz na tej fotce nr trójnika 06A 103 247

rzeczywiscie, przez te dolegliwosci czlowiek juz nie mysli logicznie:)

Problem rozwiazany okazalo sie ze te wszystkie objawy powodował wtryskiwacz gazu, który lał,

dziekuje wszystkimza pomoc i zainteresowanie.

Pozdrawiam

Problem rozwiazany okazalo sie ze te wszystkie objawy powodował wtryskiwacz gazu, który lał,

dziekuje wszystkimza pomoc i zainteresowanie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...