Radex121 4 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Skrzynia zrobiona auto chodzi jak złoto ))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko 0 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) (edytując post) Mam pytanie: Czy ten "trzymacz skrzyni" - na którym opiera się łapa z poduszką przyskrzyni jest taki sam co przy skrzyni z b7?? Edytowane 16 Września 2015 przez Mietko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytując post) Mam pytanie: Czy ten "trzymacz skrzyni" - na którym opiera się łapa z poduszką przyskrzyni jest taki sam co przy skrzyni z b7?? [/size] Jeśli chodzi o podporę skrzyni ,to tak jest taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko 0 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Wszystkiego ładnie można się dowiedzieć na tym forum to mam kolejne pytanie, otóz: Dziś została włożona do mojej b6 nowa skrzynia HCF z audi b7 (2007r) (stara poszła na złom bo była zajeżdżona wraz z uszczypanymi trybami ) ale wyszedł taki mankament po założeniu, że lewarek/ dżwignia zmiany biegów z b6 nie pasuje pod tą skrzynie z b7, gdyż biegi są odwrócone czyli na miejscu jedynki jest 2 na 3 -4 na miejscu 5 jest 6. Czy jest to spowodowane właśnie innym lewarkiem wraz cięgnami??? Proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Wszystkiego ładnie można się dowiedzieć na tym forum to mam kolejne pytanie, otóz: Dziś została włożona do mojej b6 nowa skrzynia HCF z audi b7 (2007r) (stara poszła na złom bo była zajeżdżona wraz z uszczypanymi trybami ) ale wyszedł taki mankament po założeniu, że lewarek/ dżwignia zmiany biegów z b6 nie pasuje pod tą skrzynie z b7, gdyż biegi są odwrócone czyli na miejscu jedynki jest 2 na 3 -4 na miejscu 5 jest 6. Czy jest to spowodowane właśnie innym lewarkiem wraz cięgnami??? Proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony:) musisz wymienić cięgna ,lewarek zostaje to są nr wybieraków do skrzyń hck,hcf drążek podnoszący 8E0711271H drążek przełączający 8E0711151 J lub L Edytowane 17 Września 2015 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko 0 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 No to widzę aktualnie ciężka sprawa z tymi numerami katalogowymi. Bo nigdzie nie zlazłem używek. A jak sa to inne numery całkiem:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 potrzebne takie jak zaznaczone na foto, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko 0 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Dzięki, ogarniam po zdjęciu jak wygląda, od jutra biorę się za szukanie tych dokładnie numerów. W końcu mogę powiedzieć, że temat "wycie ze skrzyni" został zakończony:) . Wszystko chodzi jak należy. (skrzynia 700zł , wybierak 170zł + robota). Dzięki panowie za każdą pomocną odpowiedź w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Nowak 0 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Witam ja mam skrzynię multitronik 7 biegową i nie oriętuje sie czy też jest tak jak w manualu lożysko oporowe i tak dalej po wrzuceniu D lub R i S słychac to chrobotanie na ciepłym przechodzi przy jeżdzie biegi zmienia płynnie bez jakis szarpań przyspieszenie też ok ma przejechane 210.00 olej wymieniony 40 tyś temu . Pytam bo wolę dmuchać na zimne słyszałem ile kosztuje taka skrzynia .Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxiiiii 0 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Powiedzcie co to może wyć. Dźwięk słychać podczas jazdy na 1 biegu oraz na 2, przypomina to dźwięk jakbym jechał na wstecznym. Także podczas jazdy gdy jadę na luzie z wciśniętym sprzęgłem i wrzucę 2 nadal trzymając sprzęgło to takie wycie się pojawia. Tak naprawdę nie muszę do końca wrzucać 2 żeby to usłyszeć, wystarczy lewarek biegów skierować w stronę 2 biegu do pojawienia się oporu i już jest to charakterystyczne wycie. Na wyższych biegach niż nie słychać. Na postoju ciężko też wchodzi 1 oraz wsteczny. W mieście przy dojeździe do świateł tuż zanim auto się zatrzyma wrzucam 1 bo jest łatwiej niż na postoju. Skrzynia do wymiany czy regeneracja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się