Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie ze skrzyni?


Mietko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu "wyje" mi (chyba łożysko?) w skrzyni. jadac 0 -70 km/h prawie tego nie słychać (choć delikatne szemranie jest) lecz powyżej 70km/h słychać "wycie" coraz bardziej ( bieg 5 i 6- najwyraźniej słychać). Po dodaniu delikatnie gazu lub wciśnięciu sprzęgła "wycie" ustaje. Dziś znajomy mechanik wykluczył inne opcję "wycia" oprócz tej ze skrzynią dodając, że jjeśli to ona, to lepiej będzie kupić używkę niż bawić się w naprawę łożysk. I tutaj zwracam sie z prośbą o pomoc w wyleczeniu problemu ( - sam jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę :) ). Czy ktoś miał podobnie lub wie co to jest ?. Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dręczy mnie podobne szuranie i też sie zastanawiam skąd ono dobiega ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli po wciśnięciu sprzęgła wycie ustaje ,stawiałbym na uszkodzone łożysko oporowe sprzęgła ,miałem uszkodzoną skrzynię ,ale wyła cały czas,sprawdź jeszcze stan oleju w skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Kupić używkę . A skąd wiesz na co trafisz. Prawdopodobnie masz uszkodzone łożysko ale to trzeba jeszcze sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również podjadę do drugiego i zobaczymy co powie...

P.S. Radex121 a jaki przebieg ma twoja a4 ?? -kiedyś gdzieś wyczytałem, że w skrzyniach 6 biegowych przy 300 tys km padają łożyska w skrzyni.... ale czy to prawda była...

Edytowane przez Mietko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najczęściej padały skrzynie GBA montowane od 2002 do 2003 ,też ją miałem

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyła cały czas ,jak dociskałem drążek podczas jazdy wycie się nasilało ,po porównaniu z "nową" skrzynią luzy miał mechanizm różnicowy,muszę się zebrać i rozebrać skrzynię wtedy będę wiedział co tam się stało