kingpiotrek91 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Witam, W końcu pełnoprawny członek a4-klub.pl Po kolei: Mam na imię Piotrek nick kingpiotrek91 mieszkam Garwolin woj. Mazowieckie. Niecały miesiąc temu wszedłem w posiadanie autka które bardzo chciałem mieć. Kupowałem trochę na szybko, ponieważ wybierałem się na Rajd Polski do Mikołajek:-) Zakupiłem 30.06.2015r. z Łukowa od prywatnego właściciela. Podstawowe dane: Rocznik 2001 Silnik 1,9 TDI 130 KM AWX Nadwozie Czarny Avant Napęd jedynie na przednie łapy Skrzynia 5 biegowa Koła 16 cali Na blacie 329 500 sam już zrobiłem 1 850 km. Coś o wyposażeniu niestandardowym: Skóry kremowe 4 szyby w prądzie Zderzak S4 Nawigacja 2 din z dvd, aux, usb Komputer pokładowy pełny czerwony Fiz Xenony z przetwornic Składane lusterka Czarne szyby, łącznie z delikatną folią na przednich bocznych szybach Mody poprzednich właścicieli: Zderzak S4 Przyciemniane szyby Turbina z 2,5 tdi Wskaźnik doładowania turbiny Duży intercooler Brak katalizatora Mam papiery na(z przeciągu roku czasu): Dwumas ze sprzęgłem Regulacja pompowtrysków Rozrząd z pompą wody Turbina po regeneracji z 2,5 tdi Poduszka silnika Klocki hamulcowe tył To co już naprawiłem: Tarcze ATE i klocki Textar + wymiana całego płynu hamulcowego( Na hamulcach się nie oszczędza!) Wymieniłem czujnik świateł Stopu z powodu rzadkiego pojawiania się komunikatu 'brake' Oklejenie wewnętrznych listew z wersji "emeryckie drewno" na "black carbon" (do jasnego wnętrza lodzio miodzio) Wymiana obu Xenonów Filtr kabinowy po rajdach po Mazurskich szutrach Co w planach: Wymiana trzeciego światła stop Wymiana ramion wycieraczek, bo obdrapane Spa dla skóry Koło kierownicy do poprawy/ wymiany Wymiana wszystkich przewodów podciśnienia, bo sznurki miejscami poprzecierane Montaż tempomatu Srebrne relingi Oświetlenie wnętrza Nie zamierzam auta wieśmaczyć, chcę aby dobrze jeździło! Zapomniałem dodać że auto jest lekko dłubnięte i generuję troszkę więcej koników, a turbina dobrze gwiżdże Jeszcze raz witam, i szerokości na trasach dla wszystkich Parę fotek: Intercooler Przednie szyby są delikatnie przyciemnione, pod rożnym kątem widać inaczej. Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez kingpiotrek91
radio22 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Ładna furka ale na początek zmień w opisie na zderzak wersja S4 to nie jest S-line i zrób porządek z tymi zaślepkami spryskiwaczy ponieważ trochę słabo spasowane w zderzak
mariuszbielsko Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Siemka ładna b6 jakie plany na mody praktycznie taka jak.moja
kingpiotrek91 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Siemka ładna b6 jakie plany na mody praktycznie taka jak.moja Siemka, dzięki. W pierwszej kolejności wyeliminowanie drobnych pierdółek, i doprowadzenie do perfekcyjnego stanu, a mody to w pierwszej kolejności rzeczy typu: tempomat, srebrne relingi, może ładniejsze felgi, jak coś się trafi itd.:-) Siemka ładna b6 jakie plany na mody praktycznie taka jak.moja Siemka, dzięki. W pierwszej kolejności wyeliminowanie drobnych pierdółek, i doprowadzenie do perfekcyjnego stanu, a mody to w pierwszej kolejności rzeczy typu: tempomat, srebrne relingi, może ładniejsze felgi, jak coś się trafi itd.:-) Była mowa o pierdółkach, więc się znalazły dwie wredne- jeden alarm(błękitna dioda przy słupku A) nie reagował czasami na pilota od zestawu, i odcinał zapłon, drugi o dziwo też alarm ukryty w czeluściach podszybia nie działał i non stop pobierał prąd= oba OUT! Został jeszcze fabryczny i wystarczy. Przy okazji porządków z elektryką wyleciał też wskaźnik doładowania turbiny, tylko bardzo jasno świecił w nocy...niby pokazywał jak ładnie dmucha turbinka, ale przeżyjemy bez niego!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się