crookers20 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Witam panowie, otóż mam takowy problem, auto stoi u mechanika już 3 tydzień a gość nie ma pojęcia co rozładowuje akumulator. Auto po zamknieciu nie przechodzi w stan uspienia, rozładowuje aku po 40h. Mówiłem jemu aby sprawdził drzwi kierowcy, centarlny i mikrostyk.. sprawdził ale mówi że wszystko gra, odpiął wszystkie przewody od drzwi, a w kablu dalej prąd, rozbebrał całą elektyrkę i nic nie widzi nawet podłączył wszystko pod inny silnik i aku i mu już ręce opadły, dalej bierze prąd. Co to może być ??? gdzie szukać przyczyny. Dodam ze w raz z rozładowującym aku posypał się ESP. Może jakieś podpowiedzi?? Gościu gadał że pewnie ktoś kiedyś grzebał w nim .. ale jak go kupiłem to przez 1 rok przejeździłem bez problemów a teraz takie jajca. Mechanior co mi auto robi żeby nie było że Bogdan w stodole. http://www.tomcarauto.pl/ Edytowane 29 Lipca 2015 przez crookers20
hidden22 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 witam. moze poprostu modul komfortu walniety? mialem problem tez ze auto nie usypialo sie wszystko wariowalo, po nocy ako kompletnie rozladowane... bledy jakies masz w MK?
sasza Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Masz navi? Ona lubi się nie uśpić i brać prąd. Sory ale co to za elektryk który przez 3 tyg nie umie powiedzieć co zjada prąd. Miernika nie posiada? Wysłane z mojego Thunder3 45 LTE przy użyciu Tapatalka
Onkel Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Też stawialbym na moduł komfortu. Radio wystarczy wyciągnąć albo sam bezpiecznik i po sprawie. Kompa podlaczal?? Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
crookers20 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, dawno nie zaglądałem auto było u 2 mechaników drugi dopiero był fachowcem tylko od elektryki, Auto stało 2 tygodnie gdyż miał od licha roboty.. Ale auto zrobione probleme okazał się moduł odpowiedzialnu za ESP, instalacja cała i dobra.. gościu wymienił i po problemie, ESP mi wariowało ale nigdy nie brałem pod uwagę tego że ma to wpływ na napięcie. Każdy gadał że to na pewno nie to że nie ma nic wspólnego a jednak coś ma.. teraz i działa kontrola trakcji i z akumulatora nie pompuje napięcia Elektryk dobry i sprawdzony, człowiek wie co robi. .. http://www.tomcarauto.pl Edytowane 29 Lutego 2016 przez crookers20
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się