Skocz do zawartości
IGNOROWANY

lopatki od turbo połamane


Piotr Mnich

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem po zakupie auta jakiś rok temu padło mi turbo w maju, co prawda nie byłem zdziwiony gdyż lala się. Od maja turbo po regeneracji i w sobotę wyjeżdżam z parkingu rozpędzam się i nagle małe trach i po turbo gość od regeneracji twierdzi ze coś musiało z silnika odpaść bo łopatki wydechu połamane. Wogole to się śroba odkręciła od wirnika tloczacego powietrze. Jakieś sugestie co mogło odpaść albo gdzie mogę się doszukiwać awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może było tak. że jak poluzowała się śruba wirnika po stronie zimnej, to część gorąca bez obciążenia rozkręciła się do takich obrotów, że zniszczyła ją siła odśrodkowa :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie gość który mi regenerował turbo chyba chce się wymigać od naprawy gwarancyjnej. Wcześniej mi ukrecilo wałek ale śroba została na wałku.

Dodam że od maja do teraz na tym turbo zrobiłem może z 5 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze powtarzam że lepsza dobra używka od takiej po regeneracji na chińskich gratach, bo ori klamotów nie uświadczysz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki ty wogole silnik masz?

Jedyne co może wpaść od strony gorącej to odłamek żarnika świecy ale uwierz ze silnik na danym cylindrze byłby raczej uszkodzony.

Tak po za tym nie raz się spotkałem ze nakrętka wirnika kompresyjnego się odkrycila oska wyjechała z korpusu i wirnik zasilający zetknął się z obudowa i poszedł....

Także będziesz się bujal z temat...także.kwestia kto ulegnie... Ty kupisz turbo czy on zrageneruje. Bierz rzeczoznawcę niech oceni uszkodzenie wirnika czy coś w.niego wpadło czy się wysunął.w tym czasie kupuj turbo uzywke zmieniaj i jezdzij, potem któraś może sprzedaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli się chcesz barować z gościem od regeneracji, to podstawowe pytanie brzmi, masz na nią fakturę lub paragon ?

Turbina posiada chociażby numer seryjny wpisany do jakichś papierów potwierdzających gwarancję albo uwidoczniony na rachunku / fakurze ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gwarnacje z nr modelem oraz vinem auta. Silnik blb ale ponoć przerobiona pompa oleju. W każdym razie się nie tłucze i kontrolka oleju nie świeciła w każdym razie oddaje teraz do warsztatu na sprawdzenie ciśnienia oleju oraz droznosc przewodów zasilających i odprowadzajacych olej. Wogole to wcześniej mi się zdarzało ze jak czasami mu przyladowale to w pewnym momencie zawór odcinał mi turbo i musiałem zgasić i odpalić auto żeby problem znikł niewiem czy też to nie mogło być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...