dominik_z Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam! Panowie mam problem z porannym odpalaniem. Jeśli odpalam na zimnym silniku długo muszę kręcić zanim załapie. Na ciepłym silniku nie mam problemu, autem w ogóle nie trzęsie, nie tracę mocy w trakcie zwykłej i gwałtownej jazdy. Auto zagazowane. 3 miesiące temu wymieniałem cewkę i świece na NGK. Mechanik sprawdzał mi pompę i powiedział, że na zimnym po przekręceniu zapłonu pracuje ona tylko 1 sekundę, przy odpalaniu na ciepłym pracuje dłużej. Jak spiął na krótko pompę przed porannym odpaleniem na zimnym silniku to od razu zapalił. Mechanik twierdzi, że pompa jest ok, nie wie tylko czemu tak krótko pracuje. W maju podpinałem do kompa i to mi wyszło: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 8E0 909 518 M HW: 8E0 909 018 Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7F36DB0E9F2 Faults Found:17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus P1293 - 001 - Upper Limit Exceeded16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - IntermittentReadiness: 0000 0000 -------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0912 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: DEB71A4B72F72 Faults Found:00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez dominik_z
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się