macek87 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Mój problem polega na tym że prawdopodobnie pompa paliwa już słabo pompuje co się objawia ciężkim odpalaniem. Posiadam LPG i szczerze mówiąc ta pompa potrzebna mi jest tylko do odpalania. Pompa nie załącza się w ogóle po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon" dopiero przy kręceniu rozrusznikiem co skutkuje długim kręceniem przy odpalaniu. Gdy zewrę ręcznie styki przekaźnika dosłownie na 2 sekundy przed odpaleniem auto pali od strzała. I tu moje pytanie do fachowców elektryków, w jaki sposób przerobić przekaźnik lub cokolwiek zrobić aby było czasowe załączanie pompy (powiedzmy przez 2 sekundy) po przekręceniu kluczyka? Proszę o jakąś poradę . Może do przekaźnika pompy podciągnąć przewody z jakiegoś innego kabelka na którym po przekręceniu kluczyka pojawia się na chwilę napięcie ? Czy tutaj przekaźnik pompy jest może sterowany masą ze sterownika a zasilanie jest stałe ? Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez macek87
jacek70 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Możesz dołożyć przekaźnik czasowy i on poda Ci napięcie na ten od pompy ale to trochę partyzantka. Lepiej dozbierać kasy i wymienić co trzeba.
macek87 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ale póki kasa przyjdzie potrzeba doraźnego środka bo męczy mnie to odpalanie jak i mój akumulator i resztę podzespołów.. Masz (znasz) może jakiś schemat ? jaki kabel do czego itd... używając przekaźnika czasowego .. jakiego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się