Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlawi silnik powyżej 5 tys obrotów


adasm112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Ostatnio zwróciłem uwagę ze jak przyspieszalem i w kręciłem auto powyżej 5 tys obrotów i chciałem wkręcić aż do 7 to nagle auto zaczęło zwalniać i tak dlawic co to może być?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie nazywa diezel i spadek momentu obrotowego .ot taki urok ropniakow.pytanie tylko czy to byly szarpniecia czy liniowy spadek mocy

A o ile pamietam dieselki tak wysoko sie nie kreca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty chciales 160 na 3 jechac ? ja dzis cisnalem na 4 160 i mialeem 4200 .... 5 to juz czerwone pole wiec wtf ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to był liniowy taki bez szarpniec. Słuchaj kolego jeżdżę pierwszy raz dieslem dlatego pytam bo wcześniej miałem benzynę i tam było aż do końca. Dlatego przepraszam z góry za posta ale chyba po to jest to forum żeby wytłumaczyć i nauczyć tez czegoś.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wytlumaczylem diesel tak ma i nic na to nie poradzi .krotko ale mocno ze tak ujme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Ostatnio zwróciłem uwagę ze jak przyspieszalem i w kręciłem auto powyżej 5 tys obrotów i chciałem wkręcić aż do 7 to nagle auto zaczęło zwalniać i tak dlawic co to może być?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Właśnie to był liniowy taki bez szarpniec. Słuchaj kolego jeżdżę pierwszy raz dieslem dlatego pytam bo wcześniej miałem benzynę i tam było aż do końca. Dlatego przepraszam z góry za posta ale chyba po to jest to forum żeby wytłumaczyć i nauczyć tez czegoś.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Dobrze że wcześniej nie jeździłeś Kawasaki albo jakimś innym przecinakiem, bo byś pewnie próbował wkręcić biednego PD-ka na 12 kRPM :facepalm::decayed:

Jak to mówią "głupota ludzka nie zna granic" :P:grin:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haa ropniakiem do 7tys obr???

To mi szkoda mojej esy tak wysoko kręcić, bo nawet nie ma sensu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTI TDI ? haha

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Ostatnio zwróciłem uwagę ze jak przyspieszalem i w kręciłem auto powyżej 5 tys obrotów i chciałem wkręcić aż do 7 to nagle auto zaczęło zwalniać i tak dlawic co to może być?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

tzw limiter obrotów-skoro dopiero przy 5000rpm to poczółes tzn ze jakis tuner go przedłożył bo oryginalnie przy jakoś 4300rmp to zjawisko występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi ze może tak być. Nie wygląda żeby miał 130 a więcej ;) dziękuję Panowie za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...