Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAGA na inny


oligotech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Myslalem o wymianie silnika na młodszy. Obecnie mam 2.0 CR CAGA z przebiegiem 270 tys. Jak uważacie czy silnik z 2014 z jakims małym przebiegiem pasuje jako zamiennik do CAGA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości - dlaczego wymieniasz? Dodatkowe pytanie co się psuło ( dwumas, turbo, wtryski...) przez te 270 tys?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przy 190 tys padła pompa paliwowa i opiłki zniszczyły cały układ paliwowy( wtryski, zbiornik, itd). Po za tym nie mialem żadnych przygód. Doinwestowalem auto przez 2 lata jak użytkuje( PDC,servotronic, siedzenia, zawieszenie nowe, wydech, kierownica, wnętrze sline, zderzaki przód i tył! Itd). Moje przebiegi to 100000 rocznie wiec stwierdziłem ze czas na nowe serce ktore posłuży mi następne 3 lata pod warunkiem, ze kupie z małym przebiegiem.

Zapomniałem dodać, ze mam nowa dwumase. Reasumując nie opłaca sie sprzedawać. Lepiej wymienić silnik i kochać auto dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie wierze w żywotność powyżej 3000000 km. Znajomy ma 315 tys i samochod stoi u mechanika cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedys zajechało auto po 370 tys. km :) az nie mogłem uwiezyc w jakim to było stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto wyglada jak nowe biorąc pod uwagę stan lakieru oraz stan techniczny. Co do silnika mysle ze czas na wymianę. Pomóżcie mi w tej kwestii!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli sumując, myślicie że obecne 2.0 TDI na CR poprawione nie przejadą bezawaryjnie więcej jak 300k ?

mamy w robocie parę 2.0 TDI z przebiegami powyżej 200k i na razie latają jeszcze bez problemów, ale niestety leasing się kończy i będą nowe brane

tak się zastanawiam gdzie to "premium" :/ ja rozumiem, że kupując nowe z salonu klient liczony jest max na 60 miesięcy i 200k po czym ma wrócić po nowe, a jak pokazują słupki audi rok do roku sprzedaje coraz więcej nowych, ale nie oszukujmy się audi po 5 latach dalej wygląda świeżo i dobrze i myślę że gro użytkowników mogło by jeździć dalej w teorii "bezawaryjnie" i chwalić markę, bo przecież rynek częsci zamiennych też ma się dobrze i nabija producentom kasę ;)

sam rozglądam się za B8 z roczników 2010-2011 z przebiegami ok 200k , bo już mi się B6 znudziło i w grudniu mu strzeli 13 lat , ale jego największa zaleta dalej jest taka że AVF się nie chce popsuć a na blacie mam ponad 290k i nic nie wskazuje by coś się miało dziać w najbliższym czasie...więc nie mam kompletnie ciśnienia na zmianę, choć B8 w Sline wygląda naprawdę świeżo i chętnie bym taką kupił.

BTW. nikt na forum nie sprzedaje B8 tylko i wyłącznie z quattro z motorem 2.0 :) ? 3.0 odpada, bo za dużo jezdze w mieście, a mialem okazję trochę posmigać 3.0 239KM z 2010 w tipie i spalanie jest na poziomie 13-14 ;/ dlatego przy takim spalaniu w mieście lepsze 2.0 TFSI bo spalanie podobne, a wrażenia nie gorsze, może to nie V6 ale ucha nie wkurza, za to na trasy tylko 3.0 tdi :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 2.0 tfsi dolicz jeszcze olej ktory musisz przy wiekszych przebiegach nie dolewac tylko tankowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Z ciekawości- jeździsz autem od nowości lub znasz hustorię auta? Jeśli tak to opisz proszę usterki- zawieszenie , dwumas, turbo, wtryski, opiłki pompy paliwa lub inne- generalnie koszty i przybliżony przebieg przy naprawie usterek.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje b8 ma już 307000km. Auto chodzi ok, tylko przy odpaleniu mocniej zatrzęsie, czasem odezwie się dwumas. Tu mam zagwozdkę gdyż auto przekazałem żonie i kiedy ja wsiadam auto lubi wpaść w wibracje, szczególnie na luzie. Jednak gdy przyjadę kilkanaście km problem znika, dopóki żona znowu nie pojeździ. Przybywa również oleju ale tego nikt nie jest w stanie zdiagnozować gdyż dpf wg kompa jest wypalany poprawnie, a to ropa dostaje się do oleju. Na tą chwilę olałem temat gdyż przybywa ok pół litra na 15000km, czyli przy wymianie mam poziom oleju min, a gdy zalewają jest max. Liczę się że przy tym przebiegu poleci w końcu dwumas ewentualnie silnik. Ale póki co auto chodzi pięknie.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Z ciekawości- jeździsz autem od nowości lub znasz hustorię auta? Jeśli tak to opisz proszę usterki- zawieszenie , dwumas, turbo, wtryski, opiłki pompy paliwa lub inne- generalnie koszty i przybliżony przebieg przy naprawie usterek.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Auto kupiłem przy przebiegu 140000, nic poważnego nie było wymieniane wcześniej. Mi padły łożyska przód przy ok. 200000km. Po kolejnych 20 padł czujnik dpf. Tylko u mnie 80% to trasy. Jak dla mnie auto bezobslugowe.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...