Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T BFB


Gunwo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, czy mógłbym was prosić o ocenę logów ? Ogólnie z autem nie dzieje się nic niepokojącego ale auto kupione niedawno i chciałbym je ogarnąć na tip top :)

Wydaje mi się że IC jest do czyszczenie bo strasznie wysoka temperatura w dolocie.. i chyba auto miało zrobiony jakiś program wnioskuje po przepływach z przepływki i ciśnieniu
Logi były wykonane na LPG na którym było przejechane około 200 km od założenia . Na zewnątrz była temperatura w okolicach 40 stopni ..

001 i 002 http://vaglog.pl/log_227963.html
002 i 020 http://vaglog.pl/log_227962.html
003 i 004 http://vaglog.pl/log_227961.html
003 i 020 http://vaglog.pl/log_227960.html
120 i 002 http://vaglog.pl/log_227959.html
115 i 118 http://vaglog.pl/log_227952.html

w bloku 32 wartości były : w pierwszym bloku 1.1 w drugim +10

Mam nadzieje że poprawnie wykonałem logi

Edytowane przez Gunwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo coś słabo wstaje a jak masz takie korekty w 032 to za ubogo pod obciążeniem

zrób logi 033 +115

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego może turbo słabo wstawać ? Co myślisz o tych temperaturach w dolocie ? Doładowanie ok ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperatura wysoka na max-a

turbo tam seryjne siedzi? słabo wstaje przy 2500 obr/min powinno już osiągać maxa a u Ciebie jest 3500obr/min

może katalizator zapchany jaki masz przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo raczej seryjne chociaż dokładnie tego nie sprawdzałem, muszę to zobaczyć . Da radę sprawdzić jakoś VCDS-em katalizator, jakieś wartości pomiarowe ? Najbardziej zaniepokoiła mnie ta temp. w dolocie - kierownica w zderzaku jest na swoim miejscu więc pewnie jest przypchany od środka bo ta temp jest tragiczna .
Jutro postaram się zrobić logi 033+115
W niedalekiej przyszłości planuje zrobić DP ale jeżeli z katem jest coś nie tak to musze coś szybciej wykombinować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po programie, temperatura taka bo małe turbo gotuje sie w taka temp na zewnatrz jak robisz którys log z rzędu.. wywal kata będzie chłodniej

co do wstawania sprawdz szczelnośc dolotu jak szczelny podkręc gruszke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi, czy jest ktoś sprawdzony na forum kto robi DP ? wyczyścił bym IC wywalił kata może sytuacja by się poprawiła .
Czy da radę z tych logów oszacować +/- ile autko może mieć koni obecnie ?

W którą stronę odpowiednio podkręcić gruszkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierw sprawdz szczelność dolotu później kręć gruchę.. w strone przodu auta sie ją podciąga..

program wygląda na słabo zrobiony, cieżko oszacować moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od zrobienia jeszcze jednych logów najlepiej wieczorem jak będzie chłodniej, w końcu nie zawsze mamy upały po 40 st. :), i 99% jazdy jest przy niższych temp. w naszym klimacie.

Zrób logi na pb po wcześniejszym wykasowaniu błedów kanały 002+033+031, 020+003 i 115+118,

turbo pózno wstaje i temp. bardzo wysoka w dolocie ale to wynika z wysokiej temp. na zewnątrz i ze program wymaga zbyt duzego ciśnienia jak na tą turbine szczególnie przy wysokich obr. silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się zrobić logi jakos wieczorem.

Jeszcze jedna rzecz . Mianowicie w silniki wystepuje błąd który wraca po kilku km .
16683 regulacja cisnienia doladowania. Przekroczona granica regulacji : P0299- 002 dolna wartość skrajna przekroczona . Czy to moze oznaczać jakąś nieszzelnosc ??

Bledy wykasowane dzisiaj zobaczę jescze co pokaze sie w 032 po kilkudziesieciu kilometrach

Dodaje dzisiejsze logi . Temperatura około 18 stopni, błąd po przejechaniu 30 km nie wrócił, a długoterminowa korekta około +2, ale sprawdzę ją po około 100 km będzie bardziej miarodajne.

http://vaglog.pl/log_228246.html002 , 033, 031
http://vaglog.pl/log_228245.html020, 003
http://vaglog.pl/log_228244.html115, 118

Będę bardzo wdzięczny za opinie i dalsze rady . Pozdrawiam !

Edytowane przez Gunwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na Pb?

jak dojdziesz co jest to daj znać bo ja walczę o paru miesięcy z podobnym stanem rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak logi na benzynie . Mam nadzieje ze ntos doświadczony z logski sie wypowie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok postaram się zrobić logi jakos wieczorem.

Jeszcze jedna rzecz . Mianowicie w silniki wystepuje błąd który wraca po kilku km .

16683 regulacja cisnienia doladowania. Przekroczona granica regulacji : P0299- 002 dolna wartość skrajna przekroczona . Czy to moze oznaczać jakąś nieszzelnosc ??

Bledy wykasowane dzisiaj zobaczę jescze co pokaze sie w 032 po kilkudziesieciu kilometrach

Dodaje dzisiejsze logi . Temperatura około 18 stopni, błąd po przejechaniu 30 km nie wrócił, a długoterminowa korekta około +2, ale sprawdzę ją po około 100 km będzie bardziej miarodajne.

http://vaglog.pl/log_228246.html002 , 033, 031

http://vaglog.pl/log_228245.html020, 003

http://vaglog.pl/log_228244.html115, 118

Będę bardzo wdzięczny za opinie i dalsze rady . Pozdrawiam !

Program jest wyżyłowany na maksa szczególnie dotyczy to obr. powyżej 5,5 tyś, turbina nie jest w stanie tyle nadmuchać, od tego pojawia się błąd granicy regulacji, do tego wtryski są wykorzystane na maksa, jednym słowem nie ma w tym momencie żadnego marginesu bezpieczeństwa, Jak dla mnie lepiej by było zmniejszyć doładowanie u góry i zrobić lepszy zapłon bo teraz jest słaby, mniej obciąząłoby to turbine i mniej grzało powietrze w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak lukasz wyzej powiedzial program wysilony ponad granice wartosci z kosmosu.program do zmiany bo inaczej bedzie po motorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program jest wyżyłowany na maksa

Chyba nie widziales programow wyzylowanych na maxa na k03 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Roman m pewnie na mysli swoje byle k03 w obecnym bfb:D

mam na mysli tysiace 1.8T ktore przyjezdza z DE juz zaczipowane na minimum 1.3 bara i 1 do konca na k03 z nieruszonymi mapami paliwa.

p.s moje k03 w obecnym bfb, to sobie na lajcie dmuchalo 1.4 bara, po wyjeciu z auta nie ma najmniejszych luzow poprzecznych/wzdluznych a meczylem je obficie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i takim przkaldem jest moje obecne bfb w a4 b7 ktore przyjechalo z de turbo dmuchalo 1,3 bara a paliwem zalewalo tak ze szok ale dzieki pomocy gregor0 auto jezdzi teraz na 1.1 bara duzo lepiej no i twarz sie bardzo cieszy bo jest nareszcie czym jechac. roman grzegorz troche wspominal o tobie:) zazdroszcie ci tylko napedy Q w twoim b7 bo mi tego brakuje:D u mnie grzegor po zrobieniu programu i wyprzedzeniu zaplonu okolo 17-18 na lpg stponi stwierdzil ze mam bardzo zdrowa sztuke i wynik byl za***isty bo 210 koni i 313 nm momentu na seryjnym turbo i sryjnym icku tylko wstawione wtryski z bexa i dp no i program grzegorza:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program jest wyżyłowany na maksa

Chyba nie widziales programow wyzylowanych na maxa na k03 :grin:

Spoko, cytuj całe zdanie a nie wyrywek, a ogólnie coś napisałem niezgodnego z prawdą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...