Buchcio080 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam. Moje auto nie pozwoli mi się nudzić. Ostatnio zauważyłem że przy przekroczeniu prędkości 160 km po dłuższej jeździe całkowicie wyłącza się doładowanie. Zero mocy ledwo się auto toczy aż do zgaszenia. Po dłuższym czasie miesiac.... nawet po gaszeniu chwile trzyma brak doładowania. Niekiedy podczas jazdy doładowanie samo powraca. Po 3 miesiącach problem dzieje się na niższych prędkościach.... podejrzewam N75 lecz błędu takiego nie ma. Może ktoś coś doradzi? Na prowadzi? Szukałem w szukajcie ale nic podobnego nie znalazłem. Pozdrowienia Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Może zacznij od zrobienia kompletu logów.
Buchcio080 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Robiłem na 115 112 008 i nic nie wyszło bo to się dzieje sporadycznie ciśnienie doładowania akurat pokrywalo się z nastawami Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Godlech912 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 U mnie podobne objawy były gdy N75 się zapchał jakąś dziwną gumą. Auto raz jechało raz nie potem doładowania wcale nie było a za jakiś czas przeładowywało... N75 wymieniony i problem rozwiązany.
Buchcio080 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Co najciekawsze.... gdy daje pełny gaz do prędkości ponad 160km/h i utrzymuje ją to po chwili przestaje działać doładowanie... i to za każdym razem. raz przy około 160 km/h raz przy 180 km/h... ogólnie w tych granicach. jak zwolnię do 100 km/h czasem doładowania wraca do normy.. czasem po zgaszeniu... a raz na jakiś czas nawet gaszenie silnika na wiele się nie zdaje. Są jakieś urządzenia zaworki które mogły by tak przyblokować doładowanie ze wynosi dosłownie 0? czy w poniedziałek z czystym sumieniem jechać do ASO po nowy zaworek N75? To jest ten zaworek który jest zamontowany na wężu od filtra? Chodzi mi o tej N75. to jest jego nr? 058906283C Teraz coraz częściej mi się zawiesza doładowanie. Dzisiaj całą drogę nie chciało się odwiesic... do tego wyskoczył blad p1030. Czy to wszystko może mieć ze sobą coś wspólnego? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Chyba bez logów jednak się nie obejdzie, odczyt błędu z vaga, rzecz dzieje się na lpg?
Buchcio080 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Hmm, ogólnie wyskoczył bląd p1030, gdy turbo nie pompowalo i nie było mocy przez zapewne n75. Dostałem informacje że n75 jest do odbioru w aso wiec jutro dam znać czy wymiana pomogła. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Aaa i jechałem na benzynie 50 km bez doładowania. Bo nie miałem gdzie gazu akurat zatankowac Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Sprawa wyjaśniona. Przy wymianie n75 okazało się że stary miał jeden kruciec co idzie do muszli turba pęknięty. Po założeniu nowego moc wróciła do normy. Temat uznaje za zamknięty. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez Buchcio080
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się