Skocz do zawartości
IGNOROWANY

komputer pokładowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M@rcus no to chciałbym bys powiedział w takim razie jak zrobić by pokazywał jaki jest dystans do przejechania?Czemu fabryka takiej funkcji by nie dała w standardzie? Akurat mnie to nie tyczy ale mój znajomy ma taki licznik wiec moze uruchomimy tą funkcje ;)

Opublikowano

mam pytanko. Szczerze mowiąc nie wiem o czym mowicie z tym FIS ale ja mam Audi A4 1999 2,5 TDI Automat i mam licznik ktory pokazuje tylko kontrolki i termometr. Czy w takim modelu nie powinien byc juz licznik ktory pokazuje ile samochod spala itp.

Opublikowano
M@rcus no to chciałbym bys powiedział w takim razie jak zrobić by pokazywał jaki jest dystans do przejechania?Czemu fabryka takiej funkcji by nie dała w standardzie? Akurat mnie to nie tyczy ale mój znajomy ma taki licznik wiec moze uruchomimy tą funkcje ;)

Swoją teorię podparłem dodatkowo tym co napisał Hugo. Skoro połowiczny FIS to powinno to być, a o ewentualnej możliwości aktywacji tej funkcji nie mam pojęcia.

Opublikowano

Z tego co Mi sie wydaje to połowiczny fis nie ma tej funkcji ( ilość "cieczy" w baku ) Wiec jeśli faktycznie ma takową funcje to chciałbym by ktoś napisał i podał jakis konkretny przykład przynajmniej sie dokształce w tym temacie a jesli ktoś nie wie to po co komus zarzuca że sie myli?

:lol:

Opublikowano

a powiedzcie mi jak roziwiazany jest wskaznik zasiegu o ktorym mowa powyzej, do tego potrzeba dwóch danych A - zuzycie paliwa i B ilośc paliwa, to banalnie prosta klakulacja jedyny niuans to B czyli staly pomiar ilosci cieczy w baku (który ciagle sie chybocze) - JAK SIE TO ODBYWA? Z tego co widze to jest w miare dokladny i nie chce mi sie wierzyc by bylo to podpiete pod wskaznik paliwa

Opublikowano

witam, też mialem ten problem, niestety modele przejścowe z 2000 roku mają tylko polowiczny fis, nie pokazują średniego spalania tyko ilość kilometrów jaką mamy do przejechania na paliwie znajdującym się w baku

Opublikowano
a powiedzcie mi jak roziwiazany jest wskaznik zasiegu o ktorym mowa powyzej, do tego potrzeba dwóch danych A - zuzycie paliwa i B ilośc paliwa, to banalnie prosta klakulacja jedyny niuans to B czyli staly pomiar ilosci cieczy w baku (który ciagle sie chybocze) - JAK SIE TO ODBYWA? Z tego co widze to jest w miare dokladny i nie chce mi sie wierzyc by bylo to podpiete pod wskaznik paliwa

Ilość paliwa pokazywana na VAG'u oraz służąca do liczenia zasięgu brana jest właśnie z pływaka ale elektronika raczej to uśrednia, więc nie ma wachnięć.

w 1/2 FIS'a nie ma doprowadzonego sygnału spalania więc raczej nie jest możliwe aby pokazywał dystans do przejechania.

Opublikowano

mam pytanie co na wyswietlaczu komputera oznacza zółte kółeczko z 1/2 w srodku. Kiedy wciskam przycisk diagnpostyki spradzaja sie kolejno aku, płyn w spryskiwaczach itp a na koniec własnie ten znaczek i najpierw zapala sie 1 potem 2 no i potem Ok i tyle. Podczas jazdy mozna to włączyć tym samym przyciskie co diagnostyka i ustawianie zegarka i wtedy co jakis czas pika cos w komputerze. Naciskając drugi raz owy zółty znaczek jest przekreślony dwona kreseczkami co pewnie wyłacza ow gadzet.

prosze o pomoc i pozdrawiam

Opublikowano
a powiedzcie mi jak roziwiazany jest wskaznik zasiegu o ktorym mowa powyzej, do tego potrzeba dwóch danych A - zuzycie paliwa i B ilośc paliwa, to banalnie prosta klakulacja jedyny niuans to B czyli staly pomiar ilosci cieczy w baku (który ciagle sie chybocze) - JAK SIE TO ODBYWA? Z tego co widze to jest w miare dokladny i nie chce mi sie wierzyc by bylo to podpiete pod wskaznik paliwa

Ilość paliwa pokazywana na VAG'u oraz służąca do liczenia zasięgu brana jest właśnie z pływaka ale elektronika raczej to uśrednia, więc nie ma wachnięć.

w 1/2 FIS'a nie ma doprowadzonego sygnału spalania więc raczej nie jest możliwe aby pokazywał dystans do przejechania.

ja mam pelny fis a to czego mi brakuje, to zasieg bo go mam tylko kasowalny licznik przejechanych km w VW G II mialem nawet 2 liczniki w kompie 1 kasowal sie samoczynnie po 2,5 godzinowym spoczynku samochodu a 2 trzeba bylo kasowac

[ Dodano: 23-02-2007, 10:29 ]

mam pytanie co na wyswietlaczu komputera oznacza zółte kółeczko z 1/2 w srodku. Kiedy wciskam przycisk diagnpostyki spradzaja sie kolejno aku, płyn w spryskiwaczach itp a na koniec własnie ten znaczek i najpierw zapala sie 1 potem 2 no i potem Ok i tyle. Podczas jazdy mozna to włączyć tym samym przyciskie co diagnostyka i ustawianie zegarka i wtedy co jakis czas pika cos w komputerze. Naciskając drugi raz owy zółty znaczek jest przekreślony dwona kreseczkami co pewnie wyłacza ow gadzet.

prosze o pomoc i pozdrawiam

to sa dwa progi syganlizacji przekroczenia zaprogramowanej predkosci, mozesz sobie je dowolnie ustawiac badz wlasnei wylaczac, jesli je ustawisz na poszczegolna predkosc to po przekroczeniu jej o 10km/h uslyszy piiiiiip a na wyswietlaczu pojawi CI sie ten wlasnie znaczek.

Ja pierwsza wylaczylem calkowicie a 2 ustawilem sobie 190km/h tak bym sie zabardzo nie ropzedzal na autostradzie i pipczy mi jak przekraczam 200km/h

Opublikowano

Mam tegp połowicznego FIS-a jak włączyć ta diagnostykę o której piszecie zeby sprawdził układy?

Opublikowano

hej jak dokładnie wpisuje się ten kod w radiu? gdy podłaczyłem akumulator to na radiu pisze safe a w instrukcji wszystko po niem :frown:

Jedynie co zrobiłem to wyłaczyłem poprzez DISPLAY + 2

Opublikowano
to sa dwa progi syganlizacji przekroczenia zaprogramowanej predkosci, mozesz sobie je dowolnie ustawiac badz wlasnei wylaczac, jesli je ustawisz na poszczegolna predkosc to po przekroczeniu jej o 10km/h uslyszy piiiiiip a na wyswietlaczu pojawi CI sie ten wlasnie znaczek.

Ja pierwsza wylaczylem calkowicie a 2 ustawilem sobie 190km/h tak bym sie zabardzo nie ropzedzal na autostradzie i pipczy mi jak przekraczam 200km/h

Wszystko ok, zakumałem o co chodzi po godzinie jazdy ale nie udało mi się jeszcze włączyć tego drugiego ograniczenia, jak dokładnie to zrobić :question:

Opublikowano
to sa dwa progi syganlizacji przekroczenia zaprogramowanej predkosci, mozesz sobie je dowolnie ustawiac badz wlasnei wylaczac, jesli je ustawisz na poszczegolna predkosc to po przekroczeniu jej o 10km/h uslyszy piiiiiip a na wyswietlaczu pojawi CI sie ten wlasnie znaczek.

Ja pierwsza wylaczylem calkowicie a 2 ustawilem sobie 190km/h tak bym sie zabardzo nie ropzedzal na autostradzie i pipczy mi jak przekraczam 200km/h

Wszystko ok, zakumałem o co chodzi po godzinie jazdy ale nie udało mi się jeszcze włączyć tego drugiego ograniczenia, jak dokładnie to zrobić :question:

dokladnie nei pamietam ale raczej na wyl zaplonie dlugo 3majc gorny lub dolny selektor fis`a z tego co pamietam

Opublikowano

Jak włączyć diagnostyke w połowicznym FIs-ie w modelu po lifcie

Opublikowano

Jak wyglada wyswietlacz od komputera pokladowego, czy da sie poznac czy sie ma komputer, czy ten od komputera rozni sie wygladem od tego od klimy ?

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 09-05-2007, 14:07 ]

zapraszam do NEWBIE i zapoznania sie z regulaminem

Opublikowano

Pytanie jest trochę na wesoło, bo wyświetlacz od klimy jest na konsoli środkowej pod radiem, a komputer ma wyświetlacz między zegrami obrotomierza a prędkościomierza chyba zamist kontrolek.

Przy okazji warto wspomnieć że są małe wyświetlacze od okrojonych komputerów, na których można tylko zrobić sprawdzenie układów w samochodzie i odczytać temeperaturę na zewnątrz i duże wyświetlacze, na których można prawdzić więcej np. splanie, dystans i inne parametry.

Opublikowano

Ok dzieki za odpowiedz.

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 09-05-2007, 14:49 ]

jeszcze raz cos napiszesz nie znajac regulaminu bedzie ostrzezenie :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...