Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak wspomagania na niskich obrotach


ksiadz99

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy jade to wszystko jest ok. problem zaczyna sie gdy probuje zakrecic kierownica na obrotach jalowych na parkingu. wtedy chodzi bardzo ciezko. jak wdepne gaz i dam mu te przykladowo 1,5-2 tys, jest ok. nic nie piszczy, zadnych zgrzytow. pasek napiety. pomozcie bo jestem zielonych w tych temtach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn jest w układzie?

jak jest to prawdopodobnie pompa poszła sie pierd.... kochać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn jest lekko nad min, ale niczym nie przypomina koloru zielonego.. ktos pisal o jakims wezu wysokiego cisnienia z zaworkami za kosmiczne pieniadze. potraficie przyblizyc ten temat? czy takie rzeczy wychodza na vagu ? kolega ma i moge sie podpiac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widocznie płyn juz do wymiany

z vag-a nic nie wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zmienie ten plyn... koszt niewielki i zabawy tez duzo nie ma wiec sprobowac warto. podejrzewam ze nie byl zmieniany od nowosci. sa jakies wytyczne co jaki czas wymieniac plyn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalej nowy plyn,odpowietrz i zobaczysz czy sie poprawi,jesli plyn przypomina kolor kawy z dodatkiem mleka,to zapowietrzony uklad i sie pieni-odciagnij plyn strzykawka,zalej nowy-napisz co sie zmienilo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wymiany płynu i przepłukaj układ przynajmniej raz :good: 2 litry płynu będą Ci do tego potrzebne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to jutro lece do intercarsu po 2l febi.. zobaczymy, napisze po wymianie co i jak

tez sie łudziłem,że to pomoże ale skończyło sie na wymianie pompy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank pompa do wymiany.Też to juz przerabiałem :wink4:

miales takie same objawy?