stiwi50 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) witam prosze o analize logów, jak by mało mocy w aucie co jakis czas.. raz jest ok raz słabo . Moje pierwsze logi prosze o wyrozumiałośc. Na forum było podane żeby wklejac w paincie ,, tak też zrobiłem.. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9db66b19591e6aa5.html lub http://vaglog.pl/log_228828.html Bede wdzięczny za wszelka pomoc Witam ponownie, pomoże ktoś ? Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez stiwi50
Jarol Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zrób porządnie logi każdy kanał osobno na 4 biegu od 1,5-4tyś obr. z pedałem gazu w podłodze. Bo to co wrzuciłeś do niczego się nie nadaje.
stiwi50 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 A nie moze byc na 3 biegu ? W pobliżu moze zabraknąć drogi.. Na 4-ke.. Udało sie zrobic na 4tym biegu . Logi osobno poprawione. http://vaglog.pl/log_229083.html http://vaglog.pl/log_229084.html
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Kto robił soft w tym aucie? Bo doładowanie jest ustawione za duże jak na seryjne turbo a jeszcze górą przeładowuje. Zrób logi jeszcze kanału 08
stiwi50 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Kupiłem je takie nic nie grzebalem w tym N75 i EGr wymieniłem na nowe ( pierburg). Pytając o soft masz na myśli ze ktoś podnosil moc auta czy jak mam to interpretować ? Prosze o wyrozumiałość, ale to moje pierwsze poczynania z diagnostyce i w oogle w silniku diesla . a logi z grupy 08 zrobię po 15 jak wrócę z pracy . A jeszcze mam pytanie , sam wylot od tej karbowanej części filtra powietrza ( obudowy) mam nie szczelny z boku nie trzymają mi zatrzaski jest mały prześwit, czy to ma wpyl na moc auta ? Chodzi mi o obudowę filtra powietrza cała cześć lkarbowana jest w porządku.
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Kupiłem je takie nic nie grzebalem w tym N75 i EGr wymieniłem na nowe ( pierburg). Pytając o soft masz na myśli ze ktoś podnosil moc auta czy jak mam to interpretować ? Prosze o wyrozumiałość, ale to moje pierwsze poczynania z diagnostyce i w oogle w silniku diesla . a logi z grupy 08 zrobię po 15 jak wrócę z pracy . A jeszcze mam pytanie , sam wylot od tej karbowanej części filtra powietrza ( obudowy) mam nie szczelny z boku nie trzymają mi zatrzaski jest mały prześwit, czy to ma wpyl na moc auta ? Chodzi mi o obudowę filtra powietrza cała cześć lkarbowana jest w porządku. Tak auto ma podniesiona moc
stiwi50 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Jestes w stanie stwierdzić o ile moc jest podniesiona ..?
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Jestes w stanie stwierdzić o ile moc jest podniesiona ..? Zrób resztę logów dynamicznych kanały 01, 03, 04, 08, 10 to cos więcej będzie można powiedzieć o tej modyfikacji softu. Na razie mogę napisać tyle, ze doładowanie jest góra za mocno podniesione a na dodatek turbo przeładowuje.
stiwi50 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 To duzo tych logow .. A na 3 biegu mogą byc.? Tutaj Cienko z droga.. http://vaglog.pl/log_229206.html http://vaglog.pl/log_229207.html http://vaglog.pl/log_229208.html tyle co udalo mi sie zrobic, niesettety jedna grupa na 3 biegu..
Jarol Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Program tragedia praktycznie wszystko do poprawy. Zacznij od wgrania serii i zrobienia ponownie logów. Jak wszystko będzie ok na serii to wtedy możesz myśleć o zrobieniu nowego porządnego programu.
stiwi50 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Aha.. A w takim razie cóż tych logow wychodzi ? I jak mam zrobic serie ? I jak w tej chwili wyglada to z mocą ? Właściwie to zastanawiam sie dlaczego tak zaczęło sie robić autu.. Jak go kupowałem to praktycznie na każdym biegu po dodaniu gazu wciskalo w fotel.. Pozniej pojechałem do mechanika wymieniłem rozrzad i okazało sie ze musze wymienić jeszcze walek rozrzadu , zrobiłem to, przy tym popychacze i panewki. Glosna praca silnika była i mechanik zauważył ze walek moze byc juz zuzyty audi ma 320tys przebiegu. Jak auto straciło moc to kupiłem nowy zawor N75 nic to jednak nie dało, Posprawdzalem szczelność węży było wszystko nigdzie nie syczalo nie było przestać, ( choć węże mam nowe w garazu zakupione) . Podłączylem pod komputer wyskoczył błąd "zawor EGR zbyt niski sygnał" myslalem ze auto przez to straciło moc wlasnie . Z nadzieja ze to ta cześć jest wadliwa kupiłem nowy ( Zawor strasznie drogi.. ) . Ale nie stety to nie pomogło ... Choć ciut lepiej jest . Ale to nie to samo co było gdy kupowałem auto. Dziekuje za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi . Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez stiwi50
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się