peres100 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Witam forumowiczówTurbina zregenerowana 3 tyg. temu na podzespołach firmy KODA zrobione nowe mapy na 180km wymieniony zaworek N75 i wszystko fajnie chodziło turbo od razu ładowało od 1500 obrotów jakieś 0,8 bara a na drugi dzień ledwo wyciągało 0,5 bara przy 3500 obrotów a jak depnąłem do ziemi to ładuje do jednego bara i za parę sekund momentalnie spada do 0,5 bara a but cały czas w podłodze wcześniej bez problemu trzymało 1 bara . A jak np. rozpędzam auto z trójki i depnę do ziemi to turbo zaczyna ładować dopiero od 2500 obrotów złapie 0,5 bara przez ułamek sekundy stanie na 0,5 bara i później dalej pompuje do 1 bara i faluje między 0,8 a 1 bar i za chwilę spada doładowanie np. do 0,3 bara a but nadal w podłodze. Odłączyłem przepływkę i turbo więcej nie dmuchnie niż 0,3 bara podpoiłem ja z powrotem i turbo chodzi tak jak pisałem powyżej nagrałem też filmik rozpędzam auto od 2 2500 tyś/obr 0,5 bara potem trójka 3500 tyś/obr nadal 0,5 bara potem czwórka 4 tyś/obr doładowanie faluje między 0,7 a 0,8 bara piątka but w podłodze pompuje 1 bar i po chwili jak spada z 1 bara na 0,3 to but jest cały czas w podłodze. A ostatnio jak zaczynam rozpędzać auto to turbo tak jak by przerywało zaczyna pompować i po chwili przestaje i znów zaczyna i znów przestaje Panowie co może być przyczyna takich objawów WitamPanowie czy macie jakiś pomysł co może być przyczyna tego falowania??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się