Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze zbieznoscia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, wymienilem ostatnio wahacze i chcac zrobic zbieznosc w jednym zakladzie podjeli probe ale skonczylo sie na tym ze nie potrafili poluzowac chyba drazkow bo jak na sile beda probowac to moga je zerwac i trzeba bedzie wlozyc nowe. Prawda to?

Tam bylem osobiscie a teraz dzwonilem do innego zakladu i mi pow ze palnikiem trzeba grzac galki zeby ustawic zbieznosc i napewno trzeba bedzie je wymienic na nowe wiec mi pow koszty:
70zl jedna galka wiec za dwie 140 +robota 40zl + zbieznosc 70- 250zl za zbieznosc

A gałki i koncowka drazka to to samo?
Czy to prawda co mi powiedzieli? Tak trudno robi sie zbieznosc w wielowahaczach?

Edytowane przez mario1234321
Opublikowano

jak śruby mocna przerdzewiałe to faktycznie podgrzewa się je palnikiem i delikatnie porusza, trzeba poczekać aż wystygną z 50 min i dopiero robić regulacje , robiłem w E46 z palnikiem i nic sie nie stało

Opublikowano

to gdzie zrobic zbieznosc jak na stacji diagnostycznej nie maja czasu tyle czekac a po drugie palnika pewnie nie maja..... a jakby bmechanik to odkrecil i poluzowal to oni juz sobie poradza?

Opublikowano (edytowane)

Podjedź do mechanika by ci zluzował śruby od regulacji końcówek drążków a dopiero potem na zbieżność.

Jak zawieszenie nie było rozkręcane od nowości to może być problem. Nikt ci się nie podejmie tego za tanie pieniądze. Bez palnika, klucza pneumatycznego i spawarki wymiana elementów zawieszenia nie będzie taka łatwa.

Edytowane przez CzarekJ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...