amigo-adi 0 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam wszystkich serdecznie, mam audi a4 TDI 1.9 110KM rok 98, i mam problem z przyspieszeniem. Problem objawia się na 4 i 5 biegu, ale od niedawna potrafi zamulić auto także na 2 i 3. Wciskam mu gaz i nic, auto praktycznie nie ma ducha !!! Zwolnienie i ponowne przyspieszenie nic nie pomaga. Problem znika na troche jak podczas jazdy wyłączę i włączę kluczyk w stacyjce.... Proszę o pomoc !!! dziękuję z góry, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 prawdopodobnie przepływka ale najpierw VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo-adi 0 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 przepływkę wymieniałem i nic nie pomogło, czytałem że trzeba ją podłączyć na VAG i sprawdzić logi??? tak właśnie mam postąpić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 może tez turbina sie wieszac tzn łopatki ale najpierw podłącz VAG-ine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebul 0 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 kiedys tez mialem taki problem ze auto mi nie przyspieszalo i musialem go wylaczyc i wlaczyc na nowo, wtedy bylo ok. Jak podlaczylem pod kompa to wyskoczyl blad "roznica cisnien w rurze dolotowej" czy jakos tak. Przypuszczam ze mozesz miec taki sam problem. Podepnij vaga i sprawdz czy nie masz tego samego bo jezeli masz to prawdopodonie kierownice lopatek turbiny sa zapieczone. Ja tego nie dopilnowalem i teraz czeka mnie opreracja serca bo nie mam mocy jak sie rozgrzeje do 90stopni (nawet nie pomaga wylaczenie silnika) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo-adi 0 Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 dzięki wielkie, jestem w trakcie diagnozy, dam znać co i jak wyszło ;o) mam nadzieje że do operacji serca nie dojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 prawdopodobnie przepływka ale najpierw VAG prawdopodobie a nawet napewno to kolega przez Ciebie wyrzucil kilkase złotych w błoto ... skad pomysl przeplywki przy takich objawach ... ehhhhhhhhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo-adi 0 Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 prawdopodobnie przepływka ale najpierw VAG prawdopodobie a nawet napewno to kolega przez Ciebie wyrzucil kilkase złotych w błoto ... skad pomysl przeplywki przy takich objawach ... ehhhhhhhhh spanky: dzięki za zaintersowanie tematem, innym też dziękuję co do przepływki to tak się składa że szwagier miał przepływkę więc nie kupowałem, ale to nie pomogło. dziś znajomy podłączył mi auto do vaga i okazało się że problem jest z ciśnieniem. troszkę pogrzebał, wymienił mała część i auto wydaje się że znów ma kopyto !!! spytam go jutro co dokładnie zrobił to napiszę. potestuje auto, sprawdzę, też napiszę czy pomogło pozdrawiam amigo-adi [br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 22:57_________________________________________________ Witam wszystkich serdecznie, mam audi a4 TDI 1.9 110KM rok 98, i mam problem z przyspieszeniem. Problem objawia się na 4 i 5 biegu, ale od niedawna potrafi zamulić auto także na 2 i 3. Wciskam mu gaz i nic, auto praktycznie nie ma ducha !!! Zwolnienie i ponowne przyspieszenie nic nie pomaga. Problem znika na troche jak podczas jazdy wyłączę i włączę kluczyk w stacyjce.... Proszę o pomoc !!! dziękuję z góry, pozdrawiam. Witam Problem w moim samochodzie polegał na cisnieniu w ruże dolotowej Jeśli ktoś z was ma taki problem to można wejść vagiem w bloki wartości i sprawdzić czy ciśnienie w róże dolotowej sie zmienia bo umnie zamiast rosnąć to nic tam się niezmieniało Po wymianie czujnika auto odrzyło na nowo !!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 miałem takie same objawy kiedys i okazało sie ze węze podcisnienia spadły z zaworu N75, widać to gołym okiem pod maską więc proponuje przy takich objawach najpierw sprawdzać ten zawór(czujnik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Ja ostatnio też miałem taką zawieszkę ... turbina nowa, rury od dolotu i podciśnienia sprawdzone więc pewnie n75 zaczyna szwankować .... jak myślicie ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uneek Eth 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Ja ostatnio też miałem taką zawieszkę ... turbina nowa, rury od dolotu i podciśnienia sprawdzone więc pewnie n75 zaczyna szwankować .... jak myślicie ;( Sprawdź wężyki podciśnienia przy N75 i "z tyłu" silnika (od strony podszybia) - tam miałem sparciałe i turbawkę odcinało na 5-tym biegu przy 3000 obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo-adi 0 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 faktycznie problem z wężykami też może występować ;o) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się