Azio 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 WitamNiedawno zakładałem temat z obecnym zawszeniem jakie posiadam. Samochód jest dla mnie za niski, chce sprzedać to zawieszenie (H&R) jak najszybciej i zakupić nowe, najlepiej fabryczne.Byłem u mechanika, dzwonił do jakiegoś dostawczy części, mówiłem mu, że chce fabryczne zawieszenie lub s-line. Powiedzieli mu, że komplet sprężyn i amorków BIlsteina będzie pasował najlepiej i że jest to odpowiednik bilsteina.Koszt tych części to ok. 1600złKtoś mi coś o tym powie? Byłem w ASO, tam za komplet s-line chcieli 4000 , natomiast w internecie same używki i nie wiem w jakim stanie.Co tu najlepiej włożyć? Chciałbym na to wydać max 2tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Hmm a komplet tego typu: http://allegro.pl/audi-a4-00-07-b6-b7-amortyzatory-koni-sprezyny-i5345835886.html Sprężyny niższe o 1 cm od 1BE (s-line). Tak z ciekawości ile masz teraz od ziemi do rantu błotnika z przodu i z tyłu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azio 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Będę jeszcze dzisiaj przy samochodzie to Ci powiem. Swoją drogą sprężyny S-line mają taką samą wysokość jak zwykłe zawieszenie?I ten BIlstein gorszy od koniego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zawieszenie s-line (1BE czy 1BV)jest niższe od zwykłego zawieszenia (1BA) o 20 mm. Co do drugiego pytania to nie wiem jaki model amora Bilstein Ci proponowali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Za tą cenę pewnie B4 i zwykłe sprężyny, jak chcesz mieć aż tak wysoką furmankę to ok, kwestia gustu ale ten zestaw koni na pewno lepszy i ładniej autko będzie się prezentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 W poście nr 195 w poniższym temacie jest kilka zdjęć jak auto leży na tym zestawie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/104766-b6-awx-czarny-sedan-work-ongoing/page-10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azio 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Powiedzieli mi, że amorki i sprężyny Bilsteina. Mogę się wypytać o dokładny model.Nie wiem jakie felgi ma to B6 (rozmiar) ale wygląda jakby siedziało dosyć nisko.Wczoraj miałem zmierzyć wysokość ale nie mogłem metrówki znaleźć....Najchętniej podłapałbym zawieszenie S-line, ale same używki...Pomyśle jeszcze nad tym Koni tylko boje się, że nie zrobi to dużej różnicy między moim... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blachu 4 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 B6 z tego linku ma felgi 18". Fakt siedzi dosyć nisko... Jeśli dla Ciebie to nadal za nisko to może warto dać same amory koni, i poszukać sprężyn od 1BE (nowych, używek lub jakieś zamiennika) - tutaj już raczej nie będzie zbyt nisko dla Ciebie. Sam mam 1BE zawieszenie i jest dosyć wysoko jak dla mnie. Poniżej aukcja z samymi amorami koni str. http://allegro.pl/audi-a4-00-07-b6-b7-amortyzatory-sportowe-koni-x4-i5619756995.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azio 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Mierzyłem wysokość zderzaków od ziemi w moim oraz znajomego audi.U mnie przód 12cm, tył 15-16cmZnajomy przód 21cm, tył 20cmKolega sam dokładnie nie wie jakie ma zawieszenie, wydaje mi się, że klasyczne 1BA.Poniżej kilka fotek. Wydaje mi się, że znajomy ma trochę przód za wysoko ale mniej więcej taki efekt chciałbym uzyskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 u Ciebie wygląda to jak ori zawieszenie 1BE/1BV - przynajmniej patrząc na jego wysokość... nie wiem co Ci w nim nie pasuje, dla mnie optymalna wysokość. Twój Kolega ma motorówke, lekka lipa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azio 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie jest optymalna, przez każdy próg przejeżdżam 1km/h pod skosem.Jeżeli ktoś wsiądzie z tyłu to już opona trze o nadkola, a przejechanie progu... Ta jasne...Kolega ma coś nie tak, bo przód jest wyższy od tyłu... trochę dziwne.W moim zawieszeniu regulacja jest od 35-50mm, mam ustawione najwyżej jak się da. Tak więcej do sline 1BE/BV brakuje jeszcze 15mmEDIT:Czyli rozumiem, że najlepiej będzie kupić amorki KONI? Lepszy wybór niż Bilstein?Do tego dobrać odpowiednie sprężyny? Chciałbym żeby było jak 1BE/BV lub odrobinkę wyżej. Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez Azio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szofer33 0 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Panowie wiltam. Piszę do was bo jesteście aktywni na tym forum a potrzebuję porady. Mam A4 B7 2007 sedan z wersją pakietu S-line, skóra, itd. Koła 18" no i z tym ma trochę problemów. Otóż moje drogi są kierpskie w okolicy i na tych kołach mi się jeździ jak wozem drabiniastym. Dlatego chciałem zapytać co zrobić by się poprawił komfort jazdy. Mam zimówki na 16" i trochę jest lepiej ale też nabija budą. Czy ta wresja zawieszenia aby je zmiękczyć to nalezy tylko amortyzatory zmienić na zwykłe czy to też kwestia sprężyn? Mój kuzyn na B8 zwykłą i jest o wiele wygodniejsza jazda w niej. Mam małe dziecko i takie trzesienie trochę mi nie pasuje a nie chcę się pozbywać mojego cacka. Proszę o poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Zostaje tylko wymiana na 1BA, amorki i sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar83 0 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zostaje tylko wymiana na 1BA, amorki i sprężyny. Nie polecam za bardzo buja buda trzeba hamować przed zakrętami.Sam zmieniam na 1be plus do tego stabilizator tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się