Paul17 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam Mam problem z wahaczem prostym dolnym, jakiś czas temu wymieniłem wahacze i amortyzatory (amorki kayaby, zawieszenie 1ba) no i sie zaczął problem z wahaczem, W tym miejscu co jest mocowany amor do wahacza ciągle rozwala mi tą tuleje, juz drugi raz wymieniałem bo po 2-3 miesiącach tuleja nadaje się do kosza. Tuleje montowałem z meyle. Macie jakieś pomysły co się z tym możne dziać??? Z obu strom dzieje się tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam Mam problem z wahaczem prostym dolnym, jakiś czas temu wymieniłem wahacze i amortyzatory (amorki kayaby, zawieszenie 1ba) no i sie zaczął problem z wahaczem, W tym miejscu co jest mocowany amor do wahacza ciągle rozwala mi tą tuleje, juz drugi raz wymieniałem bo po 2-3 miesiącach tuleja nadaje się do kosza. Tuleje montowałem z meyle. Macie jakieś pomysły co się z tym możne dziać??? Z obu strom dzieje się tak samo. dokręcałeś tą dolną śrubę od amora na obciążonym zawieszeniu czy jak było w górze bo to dość istotna różnica dla trwałości tych tulei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Czytałem gdzieś, że niektórzy zalecają nawet przejechać się z 2-3km przed właściwym dokręceniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Czytałem gdzieś, że niektórzy zalecają nawet przejechać się z 2-3km przed właściwym dokręceniem dokładnie tak i z kanału na obciążonym zawieszeniu dokręcać wszelkie śruby od simerbloków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daros 3 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 To wymień na Lemfordery i dokręć z kanału na opuszczonym zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul17 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 własnie na opuszczonym skręcałem cale zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 W tym miejscu co jest mocowany amor do wahacza ciągle rozwala mi tą tuleje, juz drugi raz wymieniałem bo po 2-3 miesiącach tuleja nadaje się do kosza. Tuleje montowałem z meyle. a ustawiłeś odpowiedni kąt kolumny do nadwozia przy wymianie amorów ? tzn 11stopni +- 2 .Pewnie nie i teraz dolna tuleja jest przeciążona i tak krótko wytrzymuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się