marcin120383 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam panowie jestem w Niemczech dziś podczas jazdy 1300km nagle zapaliła sie lampka od cieczy zjechałem dolałem po pół godziny wody motor ostygł i jazda po 20 km to samo lampka mruga temperatura skacze raz zero raz 90 c i cieczy nie ma węże całe i pod autem sucho i tak co 30 40 km dodam tylko że pod zbiorniczkiem (tam pod korkiem jest taki cypel )i wydaje mi się że tam wyrzuca płyn i prośba czy to termostat czy coś innego proszę o pomoc dzięki
jacek70 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Sprawdź trójnik za głowicą . Często spod niego cieknie.
dzakson Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam panowie jestem w Niemczech dziś podczas jazdy 1300km nagle zapaliła sie lampka od cieczy zjechałem dolałem po pół godziny wody motor ostygł i jazda po 20 km to samo lampka mruga temperatura skacze raz zero raz 90 c i cieczy nie ma węże całe i pod autem sucho i tak co 30 40 km dodam tylko że pod zbiorniczkiem (tam pod korkiem jest taki cypel )i wydaje mi się że tam wyrzuca płyn i prośba czy to termostat czy coś innego proszę o pomoc dzięki Jeżeli leci ci spustem ze zbiorniczka to : albo masz nieszczelny zbiornik i wywala ciśnieniem (zmieniałeś ostatnio zbiorniczek/zakrętkę?). Ja miałem problem bo po latach ta metalowa obejma w środku skorodowała i puszczało tamtędy. Zmieniłem na nieoryginalny zbiorniczek i ciekło dalej . Dopiero po zakupie w salonie wszystko wróciło do normy. albo faktycznie Ci się grzeje, wzrasta Ciśnienie i wywala przez zaworek w kurku. Żeby mieć pewność możesz podłączyć wężyk do jakieś butelki plastikowej (na taśmę lub klemę) i sprawdzić czy leci ujściem w zbiorniczku. Jeśli nie leci ze zbiorniczka to króciec z tyłu głowicy (to co pisał Jacek70), wtedy woda paruje lecąc na silnik i nie ma plam. SPrawdź to miejsce, są tam czujniku gdzie też może przeciekać płyn.
marcin120383 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Witam czyli założyć butelkę na ten cycek i rozgrzać auto jak poleci tamtędy to znaczy że termostat a jak sprawdzić ten trójnik na głowicy teraz jak auto zimne też będzie widać i gdzie on jest jak go na mierzyć wiem ze pytania są banalne ale ja za bardzo się nie orientuje i dlatego tak pytam czy do tego trójnika też auto rozgrzać dziękuje za pomoc
jacek70 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Ten trójnik jest z tyłu głowicy. Jeśli spod niego cieknie to albo będzie widać płyn albo zaciek .
marcin120383 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 nie ma nic tylko zauważyłem że nie ma uszczelki na korku od zbiorniczka to może być przyczyną pozdrawiam up
beny2303 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Jak to bywa, że przez małą rzecz tyle stresu!
marcin120383 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Jak to bywa, że przez małą rzecz tyle stresu! czyli to może być przyczyna że ten płyn wyrzuca płyn
beny2303 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak najbardziej i w związku z tym zapowietrzony układ, a że skacze temperatura to może być zawieszający się termostat! Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez beny2303
marcin120383 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Jak najbardziej i w związku z tym zapowietrzony układ, a że skacze temperatura to może być zawieszający się termostat! tak wymiana korka pomogła teraz temperatura podczas jazdy była 90c i po czasie spadła do zera zatrzymałem auto na autostradzie na postoju temperatura wróciła na 90 c i przez kolejne 40 km trzymała się bez zarzutu. Teraz tylko jak odpowietrzyć układ i następny problem zegar nie pokazuje kilomertów wskazówka leży ani drgnie co może być Witam awaria usunienta winą był korek. A co do temperatury wymieniłem dla spokoju termostat wszystko wróciło do normy pozdrawiam
beny2303 Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Układ powinien się sam odpowietrzyć! Sprawdź przewody czy wszystko jest OK! Czy przed problemem z płynem wszystko działało?
marcin120383 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 Układ powinien się sam odpowietrzyć! Sprawdź przewody czy wszystko jest OK! Czy przed problemem z płynem wszystko działało? Tak nie było problemów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się