Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam serdecznie...Moj problem z Audi a4 b6 1.8t przedstawia sie nastepujaco.Maglownica po regeneracji,pompa wspomagajia zmieniona.Zalalem plynem Febi zielonym i przez 10 minut tylo cudownie.Po chwili zaczelo wywalac mi plyn przez zbiorniczek!!!Co jest grane???!!!Juz nie mam cierpliwosci do tego samochodu!!!Pomożecie???...
beny2303 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) A sprawdziłeś czy w korku masz uszczelkę! Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez beny2303
marasekm Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A może za dużo płynu dolałeś? Odpowietrzyłes układ?
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Plynu nalalem wystarczajaco pomiedzy max a minimum...a wszystko jest tak jak by sie gotowalo.W co do odpowietrzenia to jak to zrobic w polowych warunkach???
marasekm Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Z tego co pamiętam: podnieść przód do góry tak żeby koła nie stykały się z ziemią. Obrócić kilka razy kierownicą z jednego krańcowego położenia do drugiego. Oczywiście przy włączonym silniku i odkręconym korku od zbiorniczka. Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez marasekm
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 A moze plyn?Na korku mam napisane ONLY MINETAL G002000 a ja wlalem G004000 Syntetyk,czy to moze byc przyczyna miedzy innymi?Pomóżcie. .. Aa to tak to odpowietrzalem i bylo fajnie,Zgasilem auto poszedlem po kobite i mowie ubieraj sie matka jedziem do markieta;P...Wsiadamy do autka a tu zaczelo tak zezic ze szok.Podnioslem maske a tam wszystko zalane,odkrecilem korek a tam tak jak by sie gotowalo:(
marasekm Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Płyn może być powodem. Najlepiej lać taki jaki jest przewidziany. Inaczej możesz uszkodzić dodatkowo pompę lub maglownicę.
beny2303 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Oryginalnie już nie produkują minerała tylko syntetyk i nie powinno mieć to znaczenia, chyba że kupisz SWAG z odpowiednią specyfikacją! A przed wymiana płukałeś cały układ!
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Nie plukalem gdyz jak wyjalem magiel to caly plyn wylecial.Do ukladu weszlo mi ok 700 ml plynu... Pol roku temu rozszczelnila sie maglownica,zrobili mi ja zamontowalem sobie ja sam zalalem plynem Febi G004000 i bylo jakis czas ok.Teraz podobna sytuacja i na gwarancji powoedzieli ze mieli wadliwe materialy i ja naprawili zekomo na tiptop...Zrobilem dokladnie na wczesniej tylko ze teraz ten plyn bulgocze,wywala go przez zbiorniczek i wspomaganie rzezi...Jeszcze naczytalem sie cos o jakoms sitku w zbiorniczku ale nie wiem jak to sprawdzic.Patrzylem tam ale wydaje mi sie ze siedzi dobrze ale tylko mi sie wydaje...Juz mi rece opadaja
beny2303 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 To masz problem ale nie z płynem tylko najprawdopodobniej z maglownicą, bo jeżeli po wymianie przez jakiś czas było dobrze to co mogło się zmienić z płynem!?
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Mam balagan w glowie...Zastanawia mnie dlaczego bulgocze ??? Co to jest za przyczyna
beny2303 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Bulgocze, bo układ zapowietrzony i wydostają się pęcherzyki powietrza! Gdzieś dostaje lewe powietrze i nie wykluczone, że albo maglownica rozszczelniona bądź pompa wspomagania!
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Na pompie nie widze zadnych sladow wycieku wiec moze jest tak jak mowisz co mnie bardzo przeraza:(...A czy zmienilo by cos by ten plyn na mineralny zmienic???Chytam sie juz brzytwy:(
beny2303 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Najpierw spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć! ODPOWIETRZANIE UKŁADU WSPOMAGANIA Silnik można uruchomić wtedy, gdy poziom oleju w zbiorniku wspomagania przestanie się obniżać. Podnieść i ustawić na podstawkach przód samochodu. Obracać kołem kierownicy w prawo i lewo, aż do oparcia się o ogranicznik obrotu. Ruchy kierownicą wypychają powietrze z układu. Kołem kierownicy obracać niezbyt mocno. Wystarczy, ze tłok dotyka z obu stron do ograniczników. Obserwować poziom oleju w zbiorniku. Jeżeli poziom się obniża, należy dolać oleju do kreski oznaczonej jako MAX. Odpowietrzenie zakończyć gdy w krańcowych położeniach układu kierowniczego w wypływającym oleju nie pojawiają się pęcherze powietrza.
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Dzisiaj ok 18 bedzie moj znajomy to udostepni mi garaz i moze cos zadzialam...wielkie dzieki...jak cos tojeszcze sie pojawie i dam odpowiedz na ten problem...pozdrawiam
Czarny0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Ze zbiorniczka idzie plyn do pompy.Pompa podaje na maglownice i magiel do zbiorniczka...To teraz pytanie:Obstawiasz pompe skoro obieg jest???...pytanie twraz z innej beczki;W zbiorniczku jest sitko o ktorym mowi duzo osob,ale raczej ono nie ma nic do tego co?
MatrixXXL Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 U mnie po regeneracji magla mocno pienil się płyn, dużo pęcherzyków było i okazało się że winna była pompa choć miała może z pół roku. Kupiłem uzywke oryginalna za śmieszne 80 zł i chodzi dobrze.
Czarny0310 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 A jednak sprawe rozwiazala wymiana zbiorniczka...to byla ostatnia rzecz ktorej bym sie spodziewal ale juz jest wszystko w porządku. ..Dziekuje za wspólne główkowanie i życzę powodzenia...Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się