-
Postów
132 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marasekm
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Częstochowa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marasekm
0
Reputacja
-
Cześć. Panowie i Panie - nie wiecie może gdzie w Częstochowie lub okolicach solidnie i niedrogo piaskują felgi? Sezon zimowy nadchodzi, chcę trochę odświeżyć koła, a nie znam żadnych namiarów. Pomoże ktoś?
-
Panowie, oczywiście, że gumy w wahaczach mają wpływ na sztywność zawieszenia. Jednym z zabiegów zwiększania sztywności jest przecież wymiana gum w tulejach na polibusze.
-
No tak to wiadomo, że się da
-
nie da się
-
Jak się dobrać do zacisków i tarcz ? - proszę o pomoc
marasekm odpowiedział(a) na maf10 temat w Audi A4 B5
Zaciski demontuje się bez problemów - dwie śruby z tyłu zacisku pod zaślepkami (o ile jeszcze są). Śruby jednocześnie wchodzą w prowadnice. Jak już zdemontujesz to wyczyść to i nasmaruj i wymień gumki jeżeli są dziurawe. Jak już wspomniano zacisków samych w sobie raczej się nie wymienia ot tak. Jeżeli nie cieknie nic, tłoczek/prowadnice chodzą płynnie to jest ok. Tarcze wymieniasz jak są cieńsze o 2mm od wartości początkowej lub jeżeli mają bicia/ubytki. Sama wymiana tarcz jest bardziej problematyczna. Musisz odkręcić jarzmo. Jeżeli masz tam śruby imbusowe to prawdopodobnie tego nie odkręcisz i będzie trzeba ciąć kątówką i kombinować. Jeżeli masz niezjechane sześciokąty to wystarczy obtłuc młotkiem i z dobrym kluczem pójdzie. Nie pitol głupot. Co z tego że te śruby są na imbus? Jak się nie potrafisz obchodzić z srubami to każda zerwiesz. Popieram przedmówcę. Zaraz się dowiemy, że przez imbus trzeba auto oddawać do mechanika. -
W zwykłym 1.8 o kodzie ADR jest dwumas. Koniec i kropka.
-
Mnie ten króciec wodny pękł przy dolnej śrubie i też tam ciekło. Ot tak ze starości.
-
Ale że po co?
-
Polecam poczytać: http://www.opony.com.pl/artykul/usterki-opon-wady-fabryczne/?id=966
-
Jak się dobrać do zacisków i tarcz ? - proszę o pomoc
marasekm odpowiedział(a) na maf10 temat w Audi A4 B5
Po wymianie klocków nie musisz odpowietrzać układu. Jeszcze jedna sprawa. Przy wymianie klocków najlepiej załóż zacisk bez klocków na jarzmo i zobacz czy możesz go przesuwać ręką lewo- prawo. Jeśli będzie bardzo ciężko chodził to trzeba wyczyścić i przesmarować prowadnice. Druga sprawa. Jak chcesz wymieniać klocki to przemyśl sobie czy masz czym wcisnąć tłoczek do zacisku. Bo potem się okaże, że wszystko masz zdemontowane a tłoczka nie możesz ruszyć -
Nie psuje się pod warunkiem, że zakładasz części dobrej jakości, a nie chińczyki.
-
3,5 to średnica wewnętrzna, a 2 to nie przypadkiem grubość ścianki węża?
-
Kolego, ja swoją A4 kupowałem z podobnymi obawami. Jeśli zainwestujesz w dobre wahacze i nie będziesz ich katować to autko Ci się odwdzięczy. Osobiście zakładałem cały komplet lemfordera w 2013 roku i do dzisiaj cisza. Nie ma co się bać.
-
Kolego, a nie obija Ci się ta osłona z tyłu za tarczą hamulcową o tarczę?
-
Stukanie przy szybkim kreceniu kierownica prawo lewo
marasekm odpowiedział(a) na booster70 temat w Audi A4 B5
Ten typ tak ma