fanthomas18 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam Ostatnio jadąc w trasie zauważyłem, że przy nieco szybszej jeździe (150-160) wskaźnik oleju zaczyna "wariować", tzn wskazówka chwilami zaczyna delikatnie drżeć i opadać w okolice 70-80st po czym znowu wskakuje na swoją pozycję. Dzieje się to jak temp oleju jest w granicach 100st bądź przekroczy 100st. Przy niższych temperaturach oleju wskaźnik działa normalnie, bez zarzutu. Zegary (ew sam wskaźnik) kończą żywot? Pacjent to B5 1Z, zegary przedliftowe z fisem i dodatkowymi wskaźnikami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się