Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana lub naprawa Öcotec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym się was poradzić co robić z moją a4 1,6 w której ktoś zamontował wyśmienity gaz (tak twierdził handlarz) Öcotec, samochód na gazie nierówno pracuję przyśpiesza jedynie na niskich obrotach około 2,5 tys obr/min gdy wcisnę gaz do oporu i przytrzymam wywala mi z gazu na benzynę i zapala się czerwona lampa na przełączniku gaz/ben, dzieje się to również sporadycznie przy spokojnej jednostajnej jeździe. Öcotec jest po prostu nie do ruszenia, do kogo nie zajadę to mówi mi że jakiś wynalazek poskładany z różnych części.

Mam 2 opcję albo zmienić gaz w stagu na który dostanę gwarancję 2 albo 3 lata (wymiana komputera, wtrysków, kabli) albo odnalezienie grala z kablami i oprogramowaniem do wyżej wymienionego systemu.

Co o tym sądzicie może ktoś z was miał problem z tym ecotechem ?


nope ?

Opublikowano

Ja bym się nie bawił z tym Tureckim szajsem tylko wymienił, ale masz trzecią opcję - kupić używany sterownik z wiązką, nie ma sensu przepłacać za nowy, tym bardziej że instalacja używana. Nie wiem co to za sterownik, bo twoj link przenosi do interfejsu, ale być może to podjebka jakiegoś sensowniejszego znanego modelu, i wiązka będzie kompatybilna, wtedy kupisz tylko sterownik i nie będziesz musiał wymienić wiązki i wjdzie jeszcze taniej. Ale to sam już musisz się zorientować.

Opublikowano

Wiesz może jaki sterownik byłby kompatybilny z czujnikiem ciśnienia kablami itp ?

Rozumiem że ten sterownik musi być specjalnie do 4 cylindrowego silnika oraz powinien być montowany razem z żółtymi wtryskami valtek ?

Opublikowano

Wiesz może jaki sterownik byłby kompatybilny z czujnikiem ciśnienia kablami itp ?

Rozumiem że ten sterownik musi być specjalnie do 4 cylindrowego silnika oraz powinien być montowany razem z żółtymi wtryskami valtek ?

Trochę późno odpowiadam, ale. Widzę że ten sterownik to niemiecka myśl techniczna nie turecka, raczej nie wygląda na taki coby miał jakiś kompatybilny odpowiednik, więc wymiana sterownik+wiązka. Sterownik nie musi być pod 4 cylindry, może być 6 lub 8, nie wszystkie trzeba podpinać i w sofcie można ustawić ile cylindrów ma obsługiwać. Kwestia doboru wtryskiwaczy to też w miarę luźna sprawa, na pewno dać się będzie ustawić wtryski, które masz teraz zamontowane. Pozostaje kwestia ogarnięcia podzespołów typu mapsensor, czujnik temp. reduktora , itp. które masz u siebie zamontowane. Mogą się różnić wtyczki, a mogą nie być kompatybilne same komponenty. W miarę ogarnięty gazownik jak spojrzy to będzie wiedział co trzeba wymienić, a gdzie można zostawić i ew. podlutować wiązkę pod złącze. Widzę żeś z tego samego miasta. Jakbyś miał z tym poważne kłopoty to napisz pw, może coś więcej pomogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...