siwytychy Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Witam mam taki problem że po wymianie pompy paliwa, wskazówka paliwa była na kresce rezerwy i ta się nie zapaliła fis pokazywał że auto zrobi jeszcze 90 km. Jak juz po nocy chciałe odpalić to szybko zgasł i juz nie miał paliwa, zalałem mu paliwo zapalił odrazu. (nigdy nie jezdze na rezerwie to był test własnie tego co się stało)Pytanie takie czy kosz jest w jakiś sposób przekręcony ? jest tam szczałka wydawało mi się ze jest dobrze ustawiony, dodatkowo jest tam wężyk ale on jest raczej powrotem jak się nie mylę.
barb123 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Zmieniłeś sam wkład pompy czy cały kosz?
barb123 Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Za słabo wciśnięte. Zobacz od spodu czy dobrze wkład siedzi. Na sitku jest taki wpust do którego musi wejść wkład.
siwytychy Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 wlasnie o tym też myslałem, przesmarowane tawotem i wciśnięte wydawało mi się że wystarczająco mocno ale cięzko to ocenić
barb123 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Widać z dołu czy dobrze siedzi. Można sitko docisnąć i czuć czy dobrze wlazło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się