Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX prośba o ocenę logów


daniel181

Rekomendowane odpowiedzi

bosch zamówiony na alledrogo po odebraniu okazało się że made in china niestety, myślicie że może być lipny ? Podobno bosch zaczyna od pewnego czasu tam produkować niektóre części.W kartonie boscha, nr seryjne itp. były, nie różni się nic od oryginału.


Pobawiłem się trochę i odwiedziłem dwóch mechaników, w sumie było sprawdzane na trzech manometrach ciśnienie, na wszystkich wykazywało od 4,5-4,7bara. Ktoś ma jakieś pomysły o co chodzi ?

Edytowane przez daniel181
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysły są takie, jak mierzysz ciśnienie paliwa to wyjedz też na droge i sprawdz pod obciązeniem na trójce, bo na postoju nic się nie dowiemy o sprawności pompy paliwa, 4,5-4,7 bar na wolnych świadczy o kiepskim filtrze bo nie reguluje prawidłowo ciśnienia powinno być ok 4 bar, filtr najlepiej kupić z aso jest najpewniejszy a kosztuje ok 100 zł. Druga sprawa zrób loga 002+031 bo prawdopodobnie program też moze byc spaprany, będzie wiadomo jak jest ustawiony afr w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jak zadziałam z wszystkim dam znać. :)


Witam ponownie, zmieniłem filtr na ori ciśnienie 4.0 na postoju, pod obciążeniem wyszło 3.7. Więc zmieniłem sam wkład na skv. Nieznaczna poprawa 3.85 na kanale 002 widzę że czasy wtrysku też się nie skróciły. W między czasie miałem mała nieszczelność w dolocie i układzie podciśnienia (egzektor) zostało to wyeliminowane oraz zmieniłem n75 na 058906283C ale dalej widzę że przeładowywuje. Auto dalej nie jedzie jakby miało dziurę w dolocie, na dole "łapie zmuły". Wrzucam paczkę logów, mam nadzieję że ktoś coś w nich zauważy konkretnego bo już ręce opadają :(

http://vaglog.pl/log_236750.html

http://vaglog.pl/log_236751.html

http://vaglog.pl/log_236747.html

http://vaglog.pl/log_236748.html

http://vaglog.pl/log_236749.html


logi trochę słabo wyszły, odpowiednio trzeba czytać

- 1 log druga tabela

- 2 log tabela na samym dole

- 3 log nie wiem :)

- 4 i 5 ok

Edytowane przez daniel181
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam namieszane masz w tym aucie, chyba bez powrotu do serii sie nie obędzie do prawidłowej diagnozy tego auta, turbo na początku faluje doładowaniem, moze być problem z osprzętem ale równie dobrze w programie, odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga 115, po za tym cały czas jest problem z mieszanką ubogą pod obciązeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logu wychodzi że jednak nie jest ok, powinno być stałe ciśnienie do końca takie na jakie ustawiona jest gruszka czyli koło 0,3-0,35 bar w seryjnej turbinie, u Ciebie nie jest stałe i rośnie, to n75 masz napewno dobrze podpięte? zrób fotke, poza tym trzeba sprawdzić czy gruszka nie jest dziurawa czyli podać ciśnienie z kompresora na węzyk od gruszki ok 0,5 bar i obserwować sztange czy płynnie chodzi i czy nie ucieka powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 podpięty - lewa długa końcówka do tipa, prawa do gruszki. Podałem nawet niechcący półtorej bara bo w mig się napełniło, ciśnienie nie schodzi, sztanga płynnie chodzi.

Edytowane przez daniel181
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem może ktoś rozregulował sztange przy turbinie? Pewnie nie sprawdzałes przy jakim ciśnieniu zaczyna się ruszać sztanga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wgraj serie a pompa nie może schodzić aż do 3.85 Łukasz wie co pisze

poczytaj mój wątek bo też miałem takie czasy i falowanie mocy

Jeżeli chodzi o przeładowanie u mnie przyczyną był zsunięty tip z turbawki

a czasy mi spadły jak zmieniłem pompe ( a były ich 3) i wtryski wleciały 440

Masz ostry program i to może być największa przyczyna ale na ten temat niech się lepiej wiedzący wypowiedzą

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem może ktoś rozregulował sztange przy turbinie? Pewnie nie sprawdzałes przy jakim ciśnieniu zaczyna się ruszać sztanga?

niestety nie ale na początku zwykła pompką pompowałem i po wciśnięciu do połowy tłoka już się poruszała.

A z tą pompą to według mnie nie ma aż tak dużego spadku ciśnienia, u kogo innego widziałem w poście przy bodajże 3.3bara że miał krótsze czasy wtrysków. Może coś z jakimś wtryskiem się dzieje ??

Edytowane przez daniel181
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...