fiskuzz139 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z dymieniem na niebiesko, zdarza się to dość często podczas jazdy przez okolo 1-2minuty i przestaje. Wczoraj zdjołem wąż od interkulera i wyleciało mi dobre 200ml oleju. Dodam że turbo rok temu było wymienione na nowe w aso, i jest na gwarancji. Zastanawiam się czy olej który był w interkulerze mogł się dostać z odmy a nie z turbo (zdjołem waż z odmy i przykładałem białą kartke na wolnych obrotach jest ok, przy około 3tyś obrotów pojawiło się 3/4 kropelki na kartce czy to jest normalne, dodam że z odmy wydobywał się niebieski dym), czy jest możliwe że tyle oleju byłoby z odmy? Zauważyłem też w ostatnim czasie spory spadek oleju w silniku. Zastanawiam się jak można sprawdzić szczelność turbiny ponieważ nie opłaca mi się jechać 200km na serwis do Rzeszowa na darmo i wynajmować drugiego kierowce. Dodam że jestem mało kumaty w tych sprawach ale jakieś podstawowe rzeczy kojarze. Nie wiem czy opłaca mi się jechać w ciemno a na ostatku wyjdzie jakaś inna awaria i zaśpiewają mi cene z kosmosu. Prosze o jakieś podpowiedzi. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Tom@sz80 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Turbina zawsze do końca nie będzie szczelna.
fiskuzz139 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 No tak zawsze wąż jest wilgotny w oleju ale 200ml może i więcej było, pozatym skąd to dymienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się