Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciśnienie w cylindrach


willa

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie ! jezeli sprawdze cisnienie w cylindrach to czy duzo sie dowiem na temat mojego silnika ? np. jezeli bedzie za małe cisnienie czy to oznacza ZA CHWILE SILNIK WYLECI W KOSMOS .ewentualnie jakis fajny sposób na sprawdzenie żywotnosci silnika .pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy bez przesady. Pewnie, że z Vag`a dowiadujemy się sporo o stanie silnika ale nie wszystko. Pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach vagiem nie zrobimy a taki pomiar na pewno dużo powie o stanie motoru. Pewnie, że sprawdzimy jak działa: egr, przepływka, pompa, wtryski i turbina. Ale co z tego - u mnie wg vag`a jest wszystko OK a silnik wg mnie nie działa OK, co objawia sie np. zwiększonym zużyciem oleum i dlatego też zrobię pomiar ciśnienia. VAG to nie wszystko choć trzeba od niego zacząć.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: no to ciekawe bo moim zdanie to na temat stanu silnika za pomocą VAGa można się za przeproszeniem gówno dowiedzieć .. na temat elektroniki i osprzętu owszem ale poproszę o jakieś konkretne przykłady zdiagnozowania stanu silnika za pomocą VAG :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"stan silnika" to na forum pojęcie bardzo ogólne, zawierające również stan osprzętu i dlatego użyłem takiego wyrażenia.

Nie czepiaj się kolego :cool1: Miałem na myśli wszechobecną opinię że na każdą dolegliwość silnika tylko :vaglogi: . Chociaż przeważnie od tego trzeba zacząć.

ps. poza tym jednak przesłankę co do stanu silnika daje grupa 013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy bez przesady. Pewnie, że z Vag`a dowiadujemy się sporo o stanie silnika ale nie wszystko.

:polew: no to ciekawe bo moim zdanie to na temat stanu silnika za pomocą VAGa można się za przeproszeniem gówno dowiedzieć .. na temat elektroniki i osprzętu owszem ale poproszę o jakieś konkretne przykłady zdiagnozowania stanu silnika za pomocą VAG :kox:

W przypadkach nieprawidlowej pracy silnika VAG powinien byc pierwszym krokiem eliminujacym rozne przyczyny niesprawnosci.

oczywiscie gdy n.p. silnik zuzywa zbyt duzo oleju, VAG nic nie wykaze. wiec uzywac nalezy go z rozsadkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ogólnie mówiac trzeba autko podpiąć pod VAG-a ,a jako załącznik sprawdzić cisnienie w cylindrach i bedzie widoczne czarne na białym stan silnika, bo jak tu koledzy piszą VAG nie wszystko nam powie, a sprawdzenie cisnienia nie zaszkodzi ! Wszyscy piszą VAG VAG VAG , a czasami trzeba sie ubrudzić i sprawdzić silnik sposobami technicznymi CZYŻ NIE TAK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :naughty:[br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 14:51_________________________________________________Vag nie naprawia , może nakierować ale czasami też błędnie diagnozuje :wink4:

nic nie zastąpi sprawnej i doświadczonej ręki mechanika :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeważnie to osprzet "pada" wczesniej niż sam silnik, a te elementy mozna posprawdzac Vagiem

co do kompresji to dowiesz sie jaki jest stan elementów uszelniających komore spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...