Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 Afn zmiana turbo


krzysieksza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z racji tego że moje seryjne turbo jest już na wykończeniu myślę nad wsadzeniem do kermita czegoś większego i tu pytanie...

Czy ktoś już ma takie coś ja w tym linku

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5619117790

Czy lepiej szukać od AWXa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz seryjny samochód to kup oryginalne afn. Jeżeli celujesz w jakieś konkretne moce to napisz ile byś chciał a na pewno ktoś poradzi jakie turbo dobrać.

Swoją drogą ktoś brał już turbo z bierutowa od nich ? Jakieś pozytywne/negatywne opinie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to brd lub nowsze caha te drugi łatwiej dostać jest tańsze nowsze i lepsze tylko lekką rzeźba jest. Mam osobiście caha i jestem bardzo zadowolony jak będziesz zainteresowany jak przy pasować daj znać to napisze.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie zamontowałem do swojego AFN, turbo 701E z CAHA. Jeszcze zostało zamontować FMIC, poskładać auto, program i będę mógł powiedzieć coś więcej jak się sprawuje. W każdym razie wiele o nim czytałem i oprócz kłopotów z zamontowaniem to raczej same plusy, miedzy innymi szybkie wstawanie i tak jak napisał Zorin dostępność i cena.

Gdyby sie któś decydował na takie turbo to mam gotowe flansze na wydech, wykonałem dwie sztuki więcej robiąc jedną dla siebie, polecam http://allegro.pl/flansza-na-turbo-caha-turbo-do-afn-awx-ajm-i5662052098.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się sprawa ma ze sprzęgłem?? wiadomo nie będę palił gumy czy coś... Czytałem że dwumas i sprzęgło od AWXa daje rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeszcze oryginalne daje radę ale oczywiście nie da rady na 5 biegu od 2 tys. ;) ogólnie jezdze jak benzyną. Na 3 biegu potrafi się podslizgiwac jak z niskich obrotów przycisne. Dodam że mam zmieniony tloczek, wtrysku 230 intercooler może dziś zamocuje. Bo latem nie było jazdy z połowa mocy uciekła.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się sprawa ma ze sprzęgłem?? wiadomo nie będę palił gumy czy coś... Czytałem że dwumas i sprzęgło od AWXa daje rade

Z AWX wytrzymuje do 400 Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sobie określić plan, bo pochopne kupowanie gratów skończy sie tym że sie ograniczysz którąś częscią.

przepis na 180km jest prosty...

1. P&P

BRD z 2,0TDI

216

11mm

SDI

Powinno być 180+

2. rzeźba

CAHA

216

11mm

3. rzeźba

GTB17

216

11mm

Powinno być również 180+

Chcesz sie zblizyc do 200km to większe wtryski 230/240, wałek SDI i będzie ciepło. Ale w kazdym przypadku sprzęgło do zmiany. U mnie nowe seryjne poddało sie powyzej 170km, AWX znosi ponad 200km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi dzięki wielkie dlatego wolałem zapytać bo przynajmniej wypowie się ktoś kto to już przerabiał a jakie koszta sprzęgła z AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzęgło jest w podobnej cenie do AFN/AVG jakieś 400-500zł kompletne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas mozesz zostawić AFN, ja tak mam u siebie od 5 lat, montaż sprzęgła jest P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da? to zobacz na mój wątek, pierw 155 pózniej 165, dalej 192, dzisiaj 207 i daje rade i w zyciu o jednomasie nie pomyśle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to u siebie dwumase i jak wcisne do końca to niestety czuc dwumase. I nie mowie o przyspieszeniu od 1,5 tys obr tylko od 2,3 tys. Program też mam dobry bo niutona z dołu nie ma za dużego. Ile mocy mam to nie wiem w niedługim czasie na hamowanie jadę.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/turbina-caha-pod-1-9-tdi-gt-gtb20-gtb22-CID5-IDaGOtp.html

Panowie co myślicie o tym?? Podejdzie mi to bez przerabiania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...