tomek01 0 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Panowie, mam pytanie jak wyglada jazda w trasy z silnikiem 1.8T 150km (a4 b5) pod wzgledem obrotow/predkosci przy 5 biegowej skrzyni biegow. 1. Czy jazda np. przy predkosci 140-150km/h gdzie obroty wynosza od 3800-4200 jest zdrowa dla silnika i turbo? Mam namysli zarowno jazde przez 30km jak i 100km czy kilkaset. 2. Jakie obroty sa najbardziej ekononiczne dla tego motoru? 3. Czy jazda przy predkosciach 140/160 jest szkodliwa dla instalacji? Edytowane 12 Września 2015 przez tomek01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Wiadomo że nie będziesz katował silnika przez setki km na trasie. Dla długiej trasy najlepiej jest 120- 140 . Jest to najbardziej ekonomiczne. Ostatniego pytania nie rozumiem. Co może się stać instalacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHITERS 0 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 nie jest szkodliwa po warunkiem prawidłowego ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Jezeli masz aeb tak jak w profilu to pilnuj sie do 160 / 170/180 km/h zaleznie od obciazenia do tej predkosci jedzie w CL potem juz leje wahe na bogato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pij1973 6 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Panowie, mam pytanie jak wyglada jazda w trasy z silnikiem 1.8T 150km (a4 b5) pod wzgledem obrotow/predkosci przy 5 biegowej skrzyni biegow. 1. Czy jazda np. przy predkosci 140-150km/h gdzie obroty wynosza od 3800-4200 jest zdrowa dla silnika i turbo? Mam namysli zarowno jazde przez 30km jak i 100km czy kilkaset. 2. Jakie obroty sa najbardziej ekononiczne dla tego motoru? 3. Czy jazda przy predkosciach 140/160 jest szkodliwa dla instalacji? W trasie (autostrada) spokojnie można trzymać 140-150, przed każdą taką trasą zerknij na bagnet olejowy. Ja przed trasą gdzie wiem że będę szybciej jechał staram się aby było powyżej połowy na bagnecie. Poza tym zerkaj na temp oleju od czasu do czasu i heja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się