lukasz2014 0 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Mam taki problem od dłuższego czasu, że trzęsie całą budą powyżej 120 km/h na równej drodze, na nierównościach nie jest to wyczuwalne. Wymienione tarcze, opony, felgi proste sprawdzone u trzech wulkanizatorów, wymienione łożyska, kompletne wahacze, wszystkie 4 amory wraz ze sprężynami eibacha pro kit. Na przegubie wewnętrznym jest minimalny luz, stuków nie słychac, wg. mechanika nie ma prawa mieć wpływu na te objawy. Zostały mi chyba tylko poduszki silnika/skrzyni. Pomóżcie proszę rozwiązać problem to już naprawde staje się uciążliwe;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Od okolo 100km/h zaczyna a czym wyższą prędkość wzmaga sie po czym drgania osiągają apogeum po czym dalej ze wzrostem prędkości zanikają ? Czy cały czas są takie same ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2014 0 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Są cały czas takie aż do v max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2shrek 0 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Dołączam się, mam tak samo jak przekroczę 120km/h to trzęsie budą, i nie wiem jaka to przyczyna strasznie to wkurza jak się jeździ autostradami. Ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2014 0 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Wczoraj padła sugestia mechanika na półoś. W piątek będziemy to sprawdzać więc dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Przeważnie powodem jest przegub wew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruper 0 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Mam to samo, tylko ze w 8mce. Felgi powyważane tak jak byc powinno, oponki eleganckie a i tak trzesie kierą od 110-120. Słyszalem, ze to tez moze byc przegub ? Co myslicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2014 0 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Kolego jak tylko kiera to bardziej coś w kierunku kół bym się kierował. U mnie jest tak jak wspomniałem drgania są na całym aucie a na kierownicy mało co wyczowalne. Jeśli to przegob wew. to jest jakiś sposób żeby to zdiagnozować? Edytowane 23 Września 2015 przez lukasz2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosu25 0 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Witam . Ja popre kolegów . Miałem podobny problem jeszcze w 80. Wymieniłem wewnętrzne przeguby i spokoj:) to nie są drogie rzeczy a na 99% problem tkwi w nich ostatecznie w półosi ale to stwierdzisz po wymianie przegubów. Daj znać jak wszystko będzie git:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2014 0 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 A wymienia się je razem czy wystarczy ten uszkodzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Wystarczy uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się