Teopeo Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam! W seacie toledo(silnik 1Z) mojego taty pojawiły sie nastepujące objawy: utrata mocy i przejście w tryb awaryjny przy próbie przekroczenia prędkości 120km/h i 3000 obrotów. Po zgaszeniu u i odpaleniu auta wszystko wydaje sie być ok aż do kolejnej próby szybszej jazdy. Zaopatrzyłem się w interfejs https://www.obd2.pl/index.php?p28,polski-vag-2-5-usb-obd2-kkl i wyrzuca dwa błędy 17965 oraz 17911.Wiem ze potrzebne są logi żeby precyzyjnie stwierdzić co jest nie tak ale na razie nie wiem jak je zrobić żeby nic nie popsuć. Jeśli ktoś ma jakiś opis jak użyć Polskiego vag to będę wdzięczny za wszelkie porady na temat wyskakujących błędów jak i pomoc w opanowaniu tego Polskiego vag. Ps. czy za pomocą interfejsu do którego podalem link można używać vag com? próbowałem sie połączyć i pokazywało port OK interfejs nieznaleziony. Dzięki za wszelkie rady. (czytałem wątki na forum związane z diagnostyka ale nie łatwo dla laika zrozumieć wszystko zwłąszcza ze część opisów opiera sie na programie vag com.)
mcm Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 17965 - przekroczona górna granica doładowania sprawdź N75 i przewody przy nim 17911 P1503 Load signal from Alternator Term. DF Range/performance/Incorrect Signal co do vag com to ten kabelek u mnie chodzi pod VAG 311-2, tu poczytaj jak zrobić logi i jakie http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Ludzie, przecież to jest poruszane kilak razy w tygodniu. Czy tak ciężko jest użyć wyszukiwarki ? Zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi