Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z Odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, od niedawna pojawił się u mnie problem z odpalaniem raz odpala raz nie, na dole zamieszczam filmik jak to wygląda, czekam na opinie. Pozdrawiam

Opublikowano

Elektromagnes w rozruszniku

Opublikowano (edytowane)

Wyskakuje jeszcze taki błąd. Jeśli to ten elektromagnes jakieś wskazówki co z nim zrobić? Przeczyścić styki w akumulatorze? (wcześniej kilkukrotnie odłączałem masę od aku, może coś się stało) nie wiem puknąć w rozrusznik lekko?

popukałem lekko w górną część rozrusznika i samochód odpalił. Czyli do wymiany cały rozrusznik czy tylko elektromagnes ? lub czyszczenie, regeneracja?

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 018 EL
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0300SG 2136
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06325
1 Fault Found:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
Edytowane przez BEpower07
Opublikowano

Wymienić należy elektromagnes, ale jak już wyjmiesz raz rozrusznik to lepiej zrobić mu regenerację i będzie święty spokój.

Co do błędu to:

17946.jpg

Opublikowano

Jeśli chodzi o błąd to jak samochód odpala normalnie to się nie pokazuje, pewnie jest to spowodowane tym elektromagnesem. Podajcie jakie części kupić do regeneracji rozrusznika, kod, lub coś czym mógłbym się posłużyć przy zakupie. Dostałem od kolegi taki rozrusznik (zdjęcia niżej) prawdopodobnie został wymontowany z VW transporter 130km, proszę o opinie czy mógłbym wykorzystać z niego części (elektromagnes, szczotki lub inne potrzebne rzeczy). Ja posiadam AUDI A4 b5 90km AHH.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/915a2e850df7c783

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6d71309ba4db9141

http://www.fotosik.pl/zdjecie/474f1dc43e6ee0f2

Opublikowano

Jedź do jakiegoś fachowca elektromechanika kto robi takie rzeczy. Może sam elektromagnes sam byś wymienił, ale reszta to już trzeba mieć odpowiednie tulejki szczotki itd. oraz jak to rozebrać. Z drugiej strony nie jest to masakryczny koszt.

Opublikowano

Szczotki sie skonczyly

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakby szczotki się skończyły to by było charakterystyczne cyknięcie i przygasały by kontrolki, a tu tego nie ma.

Opublikowano

Rozebranie rozrusznika to swoją droga, generalnie chodzi mi czy części z tego rozrusznika co jest na zdjęciach pasowałyby do mojego?, bez sensu kupować nowe jak te byłyby dobre.


Jakby szczotki się skończyły to by było charakterystyczne cyknięcie i przygasały by kontrolki, a tu tego nie ma.

przygasa kontrolka od akumulatora.

Opublikowano

Co do części to musiałbyś porównać po numerach części lub dopasować manualnie.

To nie o takie przygasanie chodzi.

Opublikowano

Rozumiem, dzięki a jeśli chodzi o wyjęcie rozrusznika to trzeba jakoś blokować silnik? Jeśli tak to w którym miejscu najlepiej. ??

Opublikowano

Okej dzięki, znajdę chwilkę czasu będę próbować to zrobić.


Wyczyściłem styki wymieniłem szczotki narazie jest okej, dzięki za porady. Jeśli bedzie mi dalej sie jeb.c to został tylko elektromagnes.


Problem znowu powstał, prawie miesiąc temu wymieniłem szczotki wszystko działało, dziś rano -6 stopni samochód odpalił normalnie, stał może z 2 godziny i d*pa nie mogę odpalić. Jakieś sugestie?

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

Sprawdzałeś opory na łożyskach przy wymianie szczotek? Jeżeli nie klika przy próbie odpalenia to bendix do czyszczenia lub wymiany.

Opublikowano

Wróciłeś do punktu wyjścia nie zrobiłeś tego co radziłem dlatego problem wrócił.

Opublikowano

Powiedz mi jaki elektromagnes dokadnie kupić żeby znowu lipy nie było. No i czy da rade to jakoś odpalić żebym dojechał do garażu?

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dokładnie powiedzą Ci w sklepie z takimi częściami. Stuknij w rozrusznik czasami to pomaga jeśli całkiem nie wysiadł.

Opublikowano (edytowane)

Nie za bardzo mam możliwość sprawdzenia jaki to rozrusznik bym musiał cały wyjmować a zależy mi na czasie z tego co pamiętam przy pierwszym wyciąganiu był to ten, jak się mylę poprawcie

http://allegro.pl/vw-audi-1-9-tdi-rozrusznik-068911024e-d7r33-i5716064148.html

A teraz kontrolki zachowują się tak, mam wrażenie ze jakoś inaczej, tak czy siak jutro ide po ten elektromagnes.


Witam niestety mój problem nie zniknął, wymieniłem elektromagnes przejechałem może z 20 KM ze 3 razy zgasiłem silnik po czym nie mogłem już odpalić. Odpaliłem auto na pych po czym zgasiłem zeby sprawdzić czy odpali przez rozrusznik, usłyszałem 3 pyknięcia z rozrusznika i cisza. Elektromagnes został wymieniony w warsztacie. Teraz już nie wiem gdzie tkwi problem, może stacyjka nie podaje wystarczająco prądu?. Chciałbym spróbować odpalić rozrusznik na krótko, ale za bardzo nie wiem jak, posiadam taki elektromagnes. Proszę o szybką odpowiedz ponieważ potrzebuje samochodu. Pozdrawiam

https://as-pl.com/p/SS3003


Jutro podam bezpośrednio plus z akumulatora na ta wsuwke, z tego co przeczytałem to powinien samochód odpalić. Jak coś źle napisałem do piszcie zanim coś zrobię :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Rano jak wsiadłem próbowałem odpalić to 3 razy cyknie tak jak wcześniej i cisza, wyjadę mi się ze ktoś lipę zrobił z tym elektromagnesem. A w co o tym sądzicie ?


Masa była gdzieś urwana dlatego tak się działa, ale rozrusznik mam cały zrobiony i mam spokój.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane przez BEpower07

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...