michcio28810 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 proszę o analizę logów.auto to audi a3 2000r 1.8t 150km AUM.logi robiłem pierwszy raz i w dodatku sam....cały czas powraca błąd 17511 - oxygen (lambda) sensor heating b1 s1 performance too low http://vaglog.pl/log_232658.html http://vaglog.pl/log_232659.html http://vaglog.pl/log_232657.html
Galetto Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Autko po programie. Ciśnienie paliwa wypadało by sprawdzić. Błąd dotyczy grzałki sondy przed katalizatorem, można to miernikiem sprawdzić.
michcio28810 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 sprawdzałem wtyczki od obydwu sond pod autem.wyglądaj ok.a jaki powinna mieć opór?na ciśnienie paliwa ma wpływ pompa,filtr i coś jeszcze?
Galetto Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 a jaki powinna mieć opór? Ma mieć w ogóle opór. Okolice 4 Ω. i coś jeszcze? Regulator na listwie.
michcio28810 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 a jeżeli nie będzie oporu to sonda do wymiany?i czy ta sonda ma wpływ na pracę pompy SAI?bo dziwnie się zachowuje czasami.czasem włącza sie ''kiedy chce''.
Galetto Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Możliwe, że ma. SAI jest głównie używane na zimnym silniku na ssaniu, a i wtedy grzałka sondy też działa, aby ją jak najszybciej nagrzać. Jak robiłeś program to trzeba było od razu SAI wyłączyć w sofcie i spokój. Jeżeli grzałka sondy nie będzie miała żadnej oporności to kwalifikuje ją do wymiany. Masz raczej sondę szerokopasmową grzałka jest na pinach 3-4 we wtyczce.
michcio28810 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 ok.dzięki.program nie ja robiłem.autko kupiłem żonie ok 3 lata temu.ktoś z poprzednich właścicieli go podkręcił.a jakie logi jeszcze można zrobić żeby coś więcej powiedzieć o kondycji silnika?
Rekomendowane odpowiedzi