namaseo Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Witam, Wyrzuciło mi pare błędów w VAG COM, chciałbym żebyście rzucili na to okiem: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Pokrywa się to z trybem awaryjnym, który ostatnio się załącza. Wykonałem też pomiar statyczny w basic settings dla 011 (ok 1400 ob./min) - dla trybu OFF - poz. 4 (działanie N75) miało wartość... i poz. 3 (ciśnienie) ok. 1020, natomiast w trybie ON N75 - 0% i ciśnienie 1240. Wobec tego co czytałem na temat pomiarów, wydało mi się to dziwne. Pomiar EGR wyglądał ok, chociaż jutro postaram się zrobić to bardziej szczegółowo, z zapisem logów, jeśli znajdzie się ktoś życzliwy kto mi pomoże to prześledzić. --- 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Wyczytałem, że może się to wiązać z wymianą sprężarki, lub włączaniem ECON przy zadyszce (??) --- 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Wymiana silniczka? --- 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal Czujnik poziomu oleju, przy czym na zegarach nic nie sygnalizował ---01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - -01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - -01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side 35-00 - -01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Right Rear 35-00 - -01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Tutaj ciężko mi było cokolwiek stwierdzić z Googlem. Nawala alarm, ale czy może być tego jedna przyczyna? --- Z góry dziękuję za pomoc Edytowane 19 Września 2015 przez namaseo
jacek70 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Sporo tego i wiele dziedzin. Wykasuj i napisz co powróciło.
namaseo Opublikowano 18 Września 2015 Autor Opublikowano 18 Września 2015 OK, jest jakaś reguła po jakim czasie/dystansie robić ponowne odczyty?
pilKOZAK Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) wykasuj wszystkie błędy, zapłon wyłącz/włącz i przeskanuj jeszcze raz. najprawdopodobniej prawy tylny zamek do reperacji. co do 00716 jeżeli powróci to być może wystarczy zrobić nastawy podstawowe "Wykonaj "test", klapy i nawiewy będą sobie chodzić,po chwili kliknij next. Basic settings(04),blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera Adaptację 10 Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne)pamiętaj, żeby najpierw pokasować wszystkie błędy ,do testu tylko zapłon,po teście pojawi się błąd niewłączonej sprężarki(silnik stoi),należy go skasować." Edytowane 18 Września 2015 przez pilKOZAK
namaseo Opublikowano 19 Września 2015 Autor Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) Powtórzyłem skanowanie, po skasowaniu kodów. Teraz wyrzuciło mi tylko to: Address 17: Instruments1 Fault Found:00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal-------------------------------------------------------------------------------Address 46: Central Conv.1 Fault Found:01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Dla pewności powtórzyłem skanowanie i wyszło tak samo. W tygodniu jak trochę pojeżdżę sprawdze ponownie. ... a co do klimy ogromne dzięki - zaraz wykonam to mimo braku błędu. Skoro się zjawił to może jej to pomóc. Zrobię też logi statyczne dla 000, 003, 004, 011, bo tylko to jestem w stanie zrobić sam. Później wrzucę tu link - gdybyście mogli też na nie zerknąć to byłbym zobowiązany. Mam ostatnio problemy m.in. z turbiną - włącza się tryb awaryjny i na zimnym silniku przy przygazowaniu kopci na biało... --- Klima w trakcie wspomnianego przywracania wartości fabrycznych, dość wyraźnie... skrzypiała. --- Dołączam logi z pomiarów: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_232838.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_232836.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_232837.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_232839.html Edytowane 19 Września 2015 przez namaseo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się