Karol 30 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Witam Mam pytanko odnośnie Audi 1.9 tdi? Mianowicie auto chodzi noralnie, przyspiesza ładnie, ale jak rozpędzam auto powoli, spokojnie jedzie bez problemu nawet 160 km/h. Rzecz ma się inaczej kiedy auto przyspiesza szybko, kiedy wcisne gaz mocniej i wtedy auto przechodzi w tryb awaryjny tak około 100 km/h - 110 km/h ( notlauf ). Kiedy zgasze auto i odpale jest ok i to samo się dzieje po wciśnięciu mocnego gazu. Moje pytanie : co moze być przyczyną? Dziękuje za odpowiedź
piotrsob1 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Albo zapieczona , zacinająca się zmienna geometria w turbinie, albo niesprawny elektrozawór N75 sterujący gruszką turbiny
Karol 30 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 ale jakby turbo się zacinało to zawsze odcięłoby moc. Jak przyspieszam w miare powoli to jedzie ok nawet do 160, 170. Dziwne. Kierowice się zacinają w turbo?
piotrsob1 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Widać przeładowanie jest tylko na tyle duże żeby wprowadzić sterownik w notlaufa, jak silnik jest w pełni obciążony , czyli albo kierownicę nie dochodzą do pozycji minimum wydajności turbulum, albo to wina nieszczelnego N75, który cały czas ździebko podciąga gruchę Edytowane 21 Września 2015 przez piotrsob1
fejsik Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 U mnie tak było jak miałem sparciałe przewody. Wymień wszystkie, koszt 20 zł, 40 minut pracy a wyeliminujesz rzecz od której wypada zacząć. Zobaczyłem to jak... zaczynałem się dobierać do turbo i przewody zostały mi w ręce Mam nadzieję, że to samo będzie u Ciebie. Powodzenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się