Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi a4 1.9tdi [b5 81KW AFN]


Mateusz Bekier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam logi dynamiczne z mojego audi.Autko troszkę kopci na zimnym wydaje się jak by ropą było czuć, ale pewny nie jestem.

Czy ogarnieci znawcy tematu mogą powiedzieć mi dwa,trzy słowa na temat auta?

log 01: http://www.directupload.net/file/d/4116/e6hhivml_png.htm​

log 03: http://www.directupload.net/file/d/4116/6je33iml_png.htm

log 04: http://www.directupload.net/file/d/4116/im8hvrxj_png.htm

log 05: http://www.directupload.net/file/d/4116/goxry3ub_png.htm

log 06: http://www.directupload.net/file/d/4116/uazpq88l_png.htm

log 07: http://www.directupload.net/file/d/4116/acitpcri_png.htm

log 08: http://www.directupload.net/file/d/4116/fuezza6a_png.htm

log 09: http://www.directupload.net/file/d/4116/fwh8rl8v_png.htm

log 10: http://www.directupload.net/file/d/4116/pioa37mw_png.htm

log 11: http://www.directupload.net/file/d/4116/jtcqvut2_png.htm

log 13: http://www.directupload.net/file/d/4116/mocwlzl3_png.htm

Proszę o analizę i pozdrawiam. ;)

Mateusz


Autko mam przez miesiąc.

Lubię wiedzieć czym jeżdżę wiec kupiłem interfejs usb vag kkl. Jedyny problem jaki znalazłem to długo pompująca pompka cz. Oczywiście dzięki postom z forum udało się załatwić problem z blaszką pompki C.Z. :decayed:

Jest na forum osoba która pomoże w analizie logów z vaga ?

Będę bardzo wdzięczny! :hi: Pozdrawiam wszyskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Wszystkich za amatorskie podejście do logów z mojej strony. :facepalm:

przesyłam logi bardziej czytelne:

http://vaglog.pl/log_233234.html

http://vaglog.pl/log_233235.html

http://vaglog.pl/log_233236.html

http://vaglog.pl/log_233237.html

http://vaglog.pl/log_233238.html

http://vaglog.pl/log_233239.html

http://vaglog.pl/log_233240.html

http://vaglog.pl/log_233241.html

http://vaglog.pl/log_233242.html

http://vaglog.pl/log_233243.html

http://vaglog.pl/log_233244.html

Proszę o fachową analizę. Pozdrawiam All. :kox:

Zapomniałem dodać że logi robione na 3 biegu mocno zapiętym.

Edytowane przez Mateusz Bekier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób 003 011i 008 dynamiczne i 000 001 statyczne

zobaczymy jka przepływka odaje bo cos mi wyglada ze pozno troche dołdowanie łapie pełne. A egr zaslepiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób 003 011i 008 dynamiczne i 000 001 statyczne

zobaczymy jka przepływka odaje bo cos mi wyglada ze pozno troche dołdowanie łapie pełne.

EGR nie jest zaślepiony.

logi:

003- jest taki długi trzeba zjechać na dół

008

011

są dynamiczne

Statyczne zaraz doślę.

Pozdrowionka.

W dniu dzisiejszym kupiłem zestaw startowy...

http://www.directupload.net/file/d/4118/79yvuoex_jpg.htm

Pewnie domyślacie się co planuję? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina pózno wstaje delikatnie przeładowuje ale to minimum katalizator masz jeśli tak to wydłub go zostaw puszkę a logi statyczne robimy na wolnych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina pózno wstaje delikatnie przeładowuje ale to minimum katalizator masz jeśli tak to wydłub go zostaw puszkę a logi statyczne robimy na wolnych obrotach

Tak właśnie mi się wydawało że 1800 obr. to mało mulasy jest na takich obrotach. Nie mówię o skrajnie niskich obrotach na 5 biegu. tylko o 1700-1800 na 3-jest muł!

Egr jest czysty ,kolektor również.Mówicie kata wydłubać? a gdzie go znajdę?

http://www.directupload.net/file/d/4119/ld683lbe_jpg.htm

u mnie od góry widać za plecionką tylko taką baryłkę identyczna.(to chyba nie jest orginał? :P)

Co dalej z tą dziurą? Proszę o pomoc i dziękuje bardzo za dotychczasową!

Edytowane przez Mateusz Bekier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro masz to co na zdjęciu czyli nie masz katalizatora to bardzo dobrze.Zatem powracając do problemu pózno wstającego turbo widać że masz lekkie przeładowanie zrobił bym tak sprawdził wakuometrem podciśnienie na vacu pompie i zaworze n75 jeśli będzie prawidłowe wyjął bym turbo wyczyścił a następnie z logował ponownie grupy 3.8.11 dynamiczne w ten sposób zobaczymy czy coś sie poprawił.Chyba że ktoś kręcił sztąngą od turbiny ale i tak bym zaczął od czyszczenia turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro masz to co na zdjęciu czyli nie masz katalizatora to bardzo dobrze.Zatem powracając do problemu pózno wstającego turbo widać że masz lekkie przeładowanie zrobił bym tak sprawdził wakuometrem podciśnienie na vacu pompie i zaworze n75 jeśli będzie prawidłowe wyjął bym turbo wyczyścił a następnie z logował ponownie grupy 3.8.11 dynamiczne w ten sposób zobaczymy czy coś sie poprawił.Chyba że ktoś kręcił sztąngą od turbiny ale i tak bym zaczął od czyszczenia turbiny

Planuję jutro zacząć rozbierać rozrząd więc przy tym zabiegu postaram się wyczyścić kierownicę suszarki :D

Dziękuję za rady i na bank zdam relację po weekendzie co z moją b5. Pozdrawiam!

Jest jeszcze dymienie.....mam nadzieję że suszarka nie pada bo niby 2,5 roku temu miała rege.Już się doczekać nie mogę kiedy się do niej dobiorę :naughty:

Edytowane przez Mateusz Bekier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymi na czarno? Sprawdzałeś szczelność dolotu?Zaloguj 11BS i zobaczysz jak sztanga pracuje, może nie trzeba będzie turbiny ruszać. Nie myśl sobie, że to taka przyjemna robota bo czasami się można upiepszyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Jak wczoraj zaplanowałem tak też się stało. Dzisiaj dobrałem się do rozrządu i jak zauważył kolega mocno się upieprzyłem z suszarką sami zobaczcie :P


http://www.directupload.net/file/d/4121/qgu8625o_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4121/g6farzvg_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4121/lduel6wv_jpg.htm

Co o tym sądzicie?

Chyba czyszczenie kierownicy nie zaszkodzi? :decayed:


Co do wcześniejszego posta mantix' auto dymiło na postoju troszkę a przy jeżdzie na czarno dosyć mocno.

Edytowane przez Mateusz Bekier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometrie wyczyść, wirnika nie ruszaj bo straci wyważenie.

Pamiętaj żebyś włożył pierścień tak jak był założony.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym ciężkim dniu stwierdzam że a4 śmiga elegancko.Wszystko jest oki! Suszarka elegancko pompuje a ja po krótkiej jezdzie testowej stwierdzam że auto wydaje się być bardziej elastyczne.Jednk problem dymienia pozostał.Trochę słabo ale ogarnę i to z waszą pomocą.Czuć ropę na zimnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopuje, zrób loga 00 BS na rozgrzanym silniku i wyłaczonych wszystkich odbiornikach prądu, zrób loga 01 statycznie w taki sam sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...