Arturoo Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Sprawny silnik z padniętymi świecami zimą zapali
siwusek Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 swiece nowe sa ale coś jest nie tak bo krótko grzeją
Arturoo Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) swiece nowe sa ale coś jest nie tak bo krótko grzeją to ,że krótko kontrolka na desce świeci to jedno( jest jeszcze ciepło de facto ;-) )..,a to po jakim czasie przekaźnik "pyknie" to drugie wtedy też dopiero ładowanie wraca na jakieś 12v....przyuważ sobie to Edytowane 29 Września 2015 przez Arturoo
siwusek Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 własnie nie słyszę tego pyknięcia
Arturoo Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 przekaźnik jest w listwie pod kierownicą wyłącz nadmuch ,radio
piotrsob1 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Jak temperatura chłodziwa będzie powyżej 6 st . C to nie będzie żadnego pyknięcia, bo powyżej tej temperatury sterownik świeć nie załącza przed uruchomieniem silnika Umiecie przeczytać ze zrozumieniem to co napisałem już wcześniej w poście nr. 20 ? Edytowane 29 Września 2015 przez piotrsob1
siwusek Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 byłem teraz odpalić auto i było pykniecie po czym napiecie skoczyło na 12v
piotrsob1 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Przed pyknięciem jakie napięcie pokazywał voltomierz i jak długo ? A czujnik temperatury podłączyłeś z powrotem?
siwusek Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 więc tak dokładnie nie wiem ile było przed 12 może z 11V tak na oko swiece grzały ok 4-5 sec potem zgasły po kilku sec było pyknięcie i wskoczyło na 12V
piotrsob1 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Po nocy podłącz VAG-a i porównaj temperatury paliwa, powietrza zasysanego i chłodziwa. nie powinny się różnić o więcej niż 3-4 stopnie C. Sprawdź też czy nie ma błędu czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Jakby temperatura chłodziwa odbiegała mocniej w od pozostałych, to może znaczyć że czujnik jest uszkodzony, a jeżeli odchyłka będzie w dół to może też oznaczać że nasi tam byli i jakiś patent już jest zamontowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się