mariuszolek Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Panowie, czeka mnie wymiana kompletu amorów. Mam s-line 1BV. Zastanawiam się czy wymienić je po prostu czy może podnieść komfort czymś ździebko bardziej miękkim. Czy mogę wrzucić amory od 1BE bez zmiany sprężyn? Czy ma to sens? Czy w ogóle istnieje zalecenie wymiany sprężyn przy nowych amorach? Jaka firma? Znalazłem komplet Bilsteina za 1000zł Być może już były gdzieś odpowiedzi na moje pytania, jednak nie doszukałem się ich więc proszę poświęćcie mi chwilę Edytowane 24 Września 2015 przez mariuszolek
m1chal_p Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 1BV i 1BE mają te same sprężyny, te dwie zawiechy różnią się jedynie amortyzatorami, także możesz śmiało wstawić amory z 1BE.
mariuszolek Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Zobaczcie jak siedzi mi tył. Zbiornik LPG w 3/4 pusty, auto nieobciążone. Czy to normalny wygląd avanta w 1BV? Czy ktoś kto ma to zawieszenie może skomentować wysokość tyłu? Martwię się czy sprężyny nie usiadły, a że w przyszłym tyg wymieniam komplet amortyzatorów...
m1chal_p Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Stanowczo za nisko Ci siedzi, wydaje mi się, że masz źle dobrane sprężyny. U mnie 1BV + pro kit siedzi zdecydowanie wyżej.
Artak Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Możesz założyć ori podkładki pod tylne sprężyny. Ja tak zrobiłem i jest duża poprawa szczególnie na wysokich garbach. Podkładki mają ok. 15mm grubości i kosztują poniżej 20 zł/szt nr 8E0512145.
mariuszolek Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Dzięki Panowie. Może to dobry pomysł z tymi podkładkami. Oprócz tego że nisko siedzi nie mam innych problemów, nawet przy maksymalnym obciążeniu nic nie dobijało
roman_tyk Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Możesz założyć ori podkładki pod tylne sprężyny. Ja tak zrobiłem i jest duża poprawa szczególnie na wysokich garbach. Podkładki mają ok. 15mm grubości i kosztują poniżej 20 zł/szt nr 8E0512145. duzo roboty zeby je podlozyc? trzeba rozpiac stabilizator? Jak scisnac sprezyny? raczej nei ma tam dostepu ze sciskaczem
mariuszolek Opublikowano 12 Października 2015 Autor Opublikowano 12 Października 2015 Ostatnio zmieniałem opony i sprężyny są dość dobrze dostępne więc może uda się ze ściskaczem. Jeśli się uda, nie trzeba ponoć nic rozpinać. Dam znać pod koniec tygodnia już po robocie Możesz założyć ori podkładki pod tylne sprężyny. Ja tak zrobiłem i jest duża poprawa szczególnie na wysokich garbach. Podkładki mają ok. 15mm grubości i kosztują poniżej 20 zł/szt nr 8E0512145. Kolego, podałeś numer górnych podkładek nad sprężynę. U mnie zarówno nad jak i pod sprężyną takie podkładki są na swoich miejscach. Czy masz na myśli nałożenie jednej podkładki na drugą?
staniek Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Tak, jedna na drugą, auto powinno podnieśc się o prawie 20mm. Tu masz foto jak to wygląda
mariuszolek Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Tak, jedna na drugą, auto powinno podnieśc się o prawie 20mm. Tu masz foto jak to wygląda Dzięki. Nie ogarnąłem tego przed wczorajszym oddaniem auta do mechanika i po prostu wymienił amory. Myślałem że mówicie o wymianie tych gum na grubsze lub piętrowo, ale aso nie wiedziało o co mi chodzi. Przeczytałem też że na takich zbyt grubych podkładkach auto może się niezdrowo bujać. W każdym razie zadecydowałem za jakiś czas po prostu wymienić tylne sprężyny na nowe, może się trochę podniesie a jeśli nie- Bóg Audi tak chciał Edytowane 14 Października 2015 przez mariuszolek
Artak Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Ja założyłem podkładki tylko na górę i auto poszło do góry niecałe 2 cm. Chyba fabryka przewiduje montaż tylko na górze. Dolne gniazdo sprężyny może być nieprzystosowane do jej montażu
roman_tyk Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 ja dzis odkrecilem czujnik zenoneow, odkrecilem lacznik stabilizatora oraz amortyzator niestety na podnosniku po silowym obnizeniu wahacza nie ma najmniejszego luzu aby wcisnac ta podkladke nad sprezyne. Sciagaczem sie nie dojdzie, jak wy to zakladaliscie? trzeba rozpiac raczej caly wahacz mam pomysl wychodzi na to ze w wahjacz dolny od spodu jest otwor w ktory mozna wlozyc dluga srube i skompresowac prawie wszystkie zwoje sprezyny uzywajac jakiegos talerza od gory albo plaskownika z otworem na srube, jest dostep; http://postimg.org/image/f8b7oe1xx/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się