pabblo 0 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Witam. jakie mogą być przyczyny tego że po zgaszeniu silnika dosyć mocno trzęsie budą? Tzn nie zawsze, ale bardzo często, raz mocniej, raz słabiej. Był u specjalistów, wymienili jakąś przesłone klapy gaszącej (?), bo komputer pokazywał błąd. Dodadkowo dwie poduszki silnika były wylane, zostały wymienione na ori, ale nic nie pomogło, jak trząsło tak trzęsie. Żadnych innych objawów. Komputer żadnych błędów nie pokazuje. I tak już od 3 miechów. Edytowane 4 Listopada 2015 przez pabblo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamresinski 1 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Jak klapa gasząca jest OK, to dwumas należy wziąść pod lupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 zdejm wąz z klapy gaszącej i niech ktoś patrzy czy podczas gaszenia na pewno sie klapa domyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo 0 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 klapa jest w porządku. Dziś podczas jazdy, zatrzymałem się na stopie, podczas ruszania zaczeło szarpać i szarpało na każdym biegu. Na luzie i z wciśniętym sprzęgłem troche mniej. Zatrzymałem się, pod maską silnik sie trząsł bardzo mocno. Zgasiłem, włączyłem jeszcze raz i juz było w porządku wszytsko. To na pewno dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamresinski 1 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Dwumas, wtryski, kiepskie paliwo, zawalony egr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo 0 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 EGR czysty, paliwo zawsze to samo. Ale słychać traski na puszczonym sprzęgle na luzie, po wciśnieciu sprzęgła znikają. Celuje w dwumas. Dzięki za wszelką pomoc Okazło się, że trzeci cylinder przestaje pracować jak silnik się nagrzeje. Mechanik stwierdził, że wiązka zasilająca lub pompowtrysk. Mam pytanie czy trzęsienie samochodu podczas gaszenia może być spowodowane uszkodzeniem pompowtrysku? Czy jest ktoś na forum kto sprzedaje zregenerowane pompowtryski do AVB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Mam pytanie czy trzęsienie samochodu podczas gaszenia może być spowodowane uszkodzeniem pompowtrysku? Tak, zacięty w pozycji zamkniętej elektrozawór pompki będzie powodował że paliwo będzie wtryskiwane do cylindra w bardzo dużej dawce nawet podczas wyłączenia silnika ( braku elektrycznego wysterowania pompowtrysku ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się