bula_k 1 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 pomocy nie wiem co robic mam silniczek diesla i po przekroczeniu 3,5t obrotow tak jak by przerywal caly czas przyspiesza ale nie regularnie czuc takie uczucie jak by go rwalo a nastepnie nie i tak bez przerwy szczegolnie czuc na 5 biegu po przekroczniu 130 km,nastepnie zauwarzylem ze jak docisne pedal to jest takie uczucie(rzadko sie to zdarza) jak by przestala pracowac turbina wystarczy ze puszcze gaz nacisne spowrotem i jest ok co to moze byc,pytalem juz nie jednego mechanika moze to byc ten zawór N75 czy moze to wina turbiny a moze odma da sie taka przeczyscic czy pozostaje tylko wymina bardzo prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Wymień wszystkie te rzeczy po kolei albo jak chcesz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stray1 0 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Wymien filtr paliwa,i mozliwe ze pompa paliwa ci szwankuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 N75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Wymień wszystkie te rzeczy po kolei albo jak chcesz to Wymien filtr paliwa,i mozliwe ze pompa paliwa ci szwankuje. Wpierw i wklej logi na forum , bo tak to pół silnika wymienisz i auto dalej nie będzie chcieć jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 dokładnie najpierw diagnoza a potem leczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Nastawnik w pompie wtryskowej już do wymiany lub regeneracji, koszt używanego w warsztacie zajmującym sie pompami 800zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 mnie to wygląda na przycinający się N75 na granicy notlaufu, podmienić na inny od znajomego albo wymontować, rozebrać, przeczyścić i ponownie założyć a nóż problem ustanie - jeśli nie masz możliwości zrobić logów dynamicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się