Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przesiadka na b8


tomekxp2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pytanie do właścicieli B8, którzy mieli wcześniej w posiadaniu b7.

Zastanawiam się czy warto zmieniać na B8 - powiedzmy, że początek przyszłego roku, czy warto jest kupić nowszy model, czy jest taka duża różnica technologiczna i itp - bo w wyglądzie nie za bardzo. Obecnie jeżdżę b7, na tą chwilę jest powymieniane wszystko co powinno być wymienione (rozrząd, klocki, tarcze także ). Silnik 1.9 tdi. - nie ma tragedii, może jakiś program się zrobi i będzie całkiem całkiem. Fundusze obecnie na ta chwilę to 50 tyś zł.

Druga sprawa silnik 2.0 CR niby jest ok, ale też nie do końca i nie jest to 1.9 tdi :).

Druga opcja to pojeździć jeszcze z 2 lata i dołożyć w tym czasie, a później kupić coś po 2010r po lifcie albo w s-line.

Jakie jest Wasze zdanie? warto czy lepiej poczekać ? :)

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem pojezdzij odkladaj odrazu na 2012.. czyli polift.. a nie 2010 chyba że myslisz o własnie 2012 z kanciastym grillem tak na szybko tłumacząc.. :)

Edytowane przez amaradaar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica miedzy B7 a B8 to przepasc a nawet wiecej, B7 konstrukcyjnie jest z 2001 roku ( to przeciez tak naprawde lift B6 ) i to juz naprawde widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbawiło mnie jak napisałes że w wyglądzie nie ma różnicy :polew: . Oba auta to przepaść,ale tak jak pisze Amaradaar jak nie znudziła ci się jeszcze b7 to odczekaj i dozbieraj na B8 lift, nie pożałujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest taka duża różnica technologiczna

Olbrzymia jeśli chodzi o przednie zawieszenie i umiejscowienie silnika względem przednich kół. Poprzez przeprojektowanie miejsca osadzenia półosi w skrzyni biegów, przednie koła poszły ok 12-15 cm do przodu względem silnika co spowodowało, że już taka masa nie zwisa przed kołami.

B7:

253168247_2_644x461_skrzynia-biegow-fjp-

B8:

A4_B8_SKRZYNIA_BIEGOW_MANUAL_LLN_KXP.JPG

Edytowane przez trepek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem, technologia jest napewno na wyższym poziomie czyli na plus.

Rozbawiło mnie jak napisałes że w wyglądzie nie ma różnicy :polew: . Oba auta to przepaść,ale tak jak pisze Amaradaar jak nie znudziła ci się jeszcze b7 to odczekaj i dozbieraj na B8 lift, nie pożałujesz.

Jeśli chodzi o podobieństwo to chodziło raczej o wygląd zew. B8 to taki dobry lift z zewnątrz :). Nie ma tu drastycznych różnic. O to chodziło. środek jest już całkiem inny.

W sumie to bym chciał już zmienić na B8 :0 bo prawdę mówiąc b7 mi się pomału nudzi. Jednak z drugiej strony może lepiej odczekać i kupić coś po 2012r z dobrym wyposażeniem :). Napewno jest różnica między tymi z 2009 a 2012 jest.

Teraz to za tą kotę to mógłbym kupić 2008-09r z dobrym wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeśli chodzi o podobieństwo to chodziło raczej o wygląd zew. B8 to taki dobry lift z zewnątrz :). Nie ma tu drastycznych różnic. O to chodziło. środek jest już całkiem inny.

Ty tak na serio czy żartujesz?

Przyjrzyj sie lini bocznej samochodu i tyłowi jednemu i drugiemu jednocześnie i jeżeli wtedy napiszesz że to lift pójde chyba do okulisty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o podobieństwo to chodziło raczej o wygląd zew. B8 to taki dobry lift z zewnątrz :). Nie ma tu drastycznych różnic. O to chodziło. środek jest już całkiem inny.

Ty tak na serio czy żartujesz?

Przyjrzyj sie lini bocznej samochodu i tyłowi jednemu i drugiemu jednocześnie i jeżeli wtedy napiszesz że to lift pójde chyba do okulisty.

Nie rozumiemy się, są różnice ale nie jest są one diametralne. Są podobne do siebie i już jak to niemiec - to jest moje zdanie. Dopiero jak się zagłębiasz to można te różnice w linii, grillu, światłach i innych szczegółach dostrzec.

Nie ważne, temat był inny. Dotyczył zmiany na B8 teraz czy w późniejszym okresie.

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od Ciebie. Nie długo po ulicach zacznie jeździć b9 i b8 będzie wyglądać już starzej. Ja myślałem między b8 na full wypasie z s-line, lub golasem po lifcie i wybrałem przedlift. A jeżeli chodzi o różnice między b7 a b8 to jest kosmos pod każdym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


. Dopiero jak się zagłębiasz to można te różnice w linii, grillu, światłach i innych szczegółach dostrzec.

Chłopie co Ty opowiadasz, b7 to auto z prostego arkuszu blachy B8 to całkiem inny kształt, poza tym szersze i dłuższe co totalnie zmienia to jak się jedzie tym autem i jak wygląda, to co opisujesz to B6vsB7.

A wracając do tematu głównego chcesz dobre auto to dozbieraj sobie kasy i kup młode B8 końcówka przed liftem lub polift, aczkolwiek ja osobiście uważam że przedlift jest ładniejszy (no może poza małymi szczegółami) ale to moja prywatna opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B7 konstrukcyjnie pochodzi z roku 2001.

Tak naprawdę, nie rozumiem, dlaczego lifta B6 nazwano B7, ale juz mniejsza o to.

B8 jest zdecydowanie lepsze, stylistycznie nie ma nic wspolnego z b7, nawet z duzej odleglosci to widac. Auto po prostu urosło.

Liftowe B8 zdecydowanie robi szał, strasznie mi się podoba.

Ja bym zmieniał, ale jak Ci sie nie pali to warto poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na taki odzew liczyłem :). Jeśli chodzi o mnie to na tą chwilę mogę dać 50 tyś i za miesiąc mieć b8 jednak na b8 w s-line, albo dobrze wyposażone b8 po lifcie trzeba trochę dozbierać i dlatego się wstrzynam do wiosny a wtedy zobaczę jaka będzie sytuacja na rynku a przy okazji parę groszy się uzbiera. Dzięki za Wasze wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie widzisz dużej różnicy między B7 i B8 to różnicy w przedliftowym i poliftowym B8 tym bardziej nie zauważysz :)

Lepiej mieć dobrze wyposażone przedliftowe B8 niż koniecznie polifta, ale słabo wyposażonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Lepiej mieć dobrze wyposażone przedliftowe B8 niż koniecznie polifta, ale słabo wyposażonego.

Podepnę się pod tę wypowiedź bo chłopak dobrze gada :):thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej mieć dobrze wyposażone przedliftowe B8 niż koniecznie polifta, ale słabo wyposażonego.

Podepnę się pod tę wypowiedź bo chłopak dobrze gada :):thumbup1:

święta prawda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne zdanie. Polityka audi w zakresie wyposażenia jest bardzo dziwna. Kupujesz auto ponoć segment D Premium i wydaje Ci się że takie rzeczy jak podgrzewane lusterek czy komputer pokładowy sa w standardzie. Niestety nie, za wszystko trzeba dodatkowo zapłacić. W brak niektórych rzeczy jest naprawdę uciążliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne zdanie. Polityka audi w zakresie wyposażenia jest bardzo dziwna. Kupujesz auto ponoć segment D Premium i wydaje Ci się że takie rzeczy jak podgrzewane lusterek czy komputer pokładowy sa w standardzie. Niestety nie, za wszystko trzeba dodatkowo zapłacić. W brak niektórych rzeczy jest naprawdę uciążliwy.

Kolego mam Opla Vivaro firmowego szyby na korbki brak klimy ale oświetlenie schowka pasażera jest, w A4 elektryka szyb, klima w standardzie ale podświetlenie schowka to już wyposażenie dodatkowe :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na taki odzew liczyłem :). Jeśli chodzi o mnie to na tą chwilę mogę dać 50 tyś i za miesiąc mieć b8 jednak na b8 w s-line, albo dobrze wyposażone b8 po lifcie trzeba trochę dozbierać i dlatego się wstrzynam do wiosny a wtedy zobaczę jaka będzie sytuacja na rynku a przy okazji parę groszy się uzbiera. Dzięki za Wasze wypowiedzi.

Najgorsze jest to że jak już sobie zaplanowales zmianę to za długo nie wytrzymasz z tym odkładaniem. Codziennie się będziesz budził rano i myślał o nowym aucie :):):)

Też chciałem przesiąść się z B7 na B8 ale niestety a4 są za ciasne i niestety B8 ma trochę kiepskie materiały wewnątrz. Dlatego poszedłem w C6 polift i jestem mega zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...