Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Żarników Ksenon A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, otóż chodzi mi o wymianę żarników ksenonowych, posiadam oryginalne lampy ksenonowe, lecz żarniki są już nieco zużyte, po włączeniu przez czas rozgrzewania świecą pięknie, lekko niebieskawo, po chwili biało i po jakiejś minucie świecą prawie na żółto więc zero pożytku z tych ksenonów...

Chciałbym je wymienić na żarniki co najmniej 4300K a najchętniej 6000K, interesuje mnie kolor biały, z małą poświatą niebieskiego... chodzi mi też żeby te żarniki nie były firmy krzak tzn żeby nie zmieniły po tygodniu koloru albo żeby zaraz się nie spaliły. Może znacie jakieś sklepy w Warszawie z takim osprzętem? Ogólnie jakie żarniki polecacie? Jakie oznaczenia mają żarniki do B6? Czekam na odpowiedzi... z góry dziękuję

Opublikowano

Koledze sie wyszukiwarka zacina?

Temat był już tak wiele razy poruszany, że nie ma powodu zakładać nastepnego.

Poszukaj proszę dobrze bo jest mnóstwo o tym napisane.

Opublikowano

Ogólnie jakie żarniki polecacie?

Osram lub philips


Jakie oznaczenia mają żarniki do B6?

D1S

Opublikowano

Witajcie, otóż chodzi mi o wymianę żarników ksenonowych, posiadam oryginalne lampy ksenonowe, lecz żarniki są już nieco zużyte, po włączeniu przez czas rozgrzewania świecą pięknie, lekko niebieskawo, po chwili biało i po jakiejś minucie świecą prawie na żółto więc zero pożytku z tych ksenonów...

Chciałbym je wymienić na żarniki co najmniej 4300K a najchętniej 6000K, interesuje mnie kolor biały, z małą poświatą niebieskiego... chodzi mi też żeby te żarniki nie były firmy krzak tzn żeby nie zmieniły po tygodniu koloru albo żeby zaraz się nie spaliły. Może znacie jakieś sklepy w Warszawie z takim osprzętem? Ogólnie jakie żarniki polecacie? Jakie oznaczenia mają żarniki do B6? Czekam na odpowiedzi... z góry dziękuję

Na Targówku jest chłopak który na allegro sprzedaje.

http://allegro.pl/-zarowka-xenon-d1s-d3s-osram-wymiana-wawa-oryg-i5465314414.html

Miał sporo różnych palników philips, ostaram i ori przetwornic.

Pokazywał również bo miał jak wyglądają wałki.

Może Ci wymienić na miejscu jak się umówisz, bo sam nalega na sprawdzenie od razu.

Ja brałem jakoś ok. 250szt. za Osram Cool Blue Intense i jak na razie jest git.

Swiecą na biało, troche niebieskawo, ale na pewno nie jak 6000k :)

Opublikowano

Odrazu zobacz w jakim stanie masz odblyniski przy soczewkę być może już jest całkiem wyjarany co zdecydowanie przyczynia się do tego ze nie masz pozytku z ksenonow a zmiana zarnikach niewiele poprawi

Opublikowano

Popieram radę Habcia19.

Ja regenerowałem odbłyśniki bo było z nimi słabiutko.

Gdzieś w necie trafiłem na firmę która wysyłała zregenerowane, a jak im swoje odesłałem to zwracali część kwoty.

Polecam ten zabieg, bo inaczej nie ma sensu inwestować w nowe palniki, chyba jedynie żeby przetwornic nie zamęczyły jak już sie kończą.

Opublikowano

Odrazu zobacz w jakim stanie masz odblyniski przy soczewkę być może już jest całkiem wyjarany co zdecydowanie przyczynia się do tego ze nie masz pozytku z ksenonow a zmiana zarnikach niewiele poprawi

Możliwe ze masz rację, z tym że jak włączę to przez chwilę pięknie świecą, a po minutce biało-żółto więc sądzę że żarówka ale mogę się mylić

Opublikowano

Odrazu zobacz w jakim stanie masz odblyniski przy soczewkę być może już jest całkiem wyjarany co zdecydowanie przyczynia się do tego ze nie masz pozytku z ksenonow a zmiana zarnikach niewiele poprawi

Możliwe ze masz rację, z tym że jak włączę to przez chwilę pięknie świecą, a po minutce biało-żółto więc sądzę że żarówka ale mogę się mylić

Xenon tak się rozpala.

Od razu jest bardziej niebieski niż po chwili i tak jest zarówno z HIDami jaki i ori.

Ori chyba troche szybciej się rozpala, ale to że nie jest niebieski tylko 4300-4500k nie kwalifikuje go do wymiany.

Ja się spotkałem z objawami padania palinika, że albo robi się wręcz fioletowy i lipnie świeci, albo zachowuje jak stroboskop (czasem to wina przetwornicy, czasem palnika)

U mnie był efekt stroboskopu jak padał, a odbłyśnik wypalony zauważyłem jak palnik wymieniałem i reflektor doszczelniałem.

Różnicę w świeceniu zauwżyłem jak odbłyśniki zregenerowałem i po tym już wiem, że jaki by nie był palnik to sam nawet piwnicy dobrze nie oświetli. Światło te musi być dobrze odbite i ukierunkowane :)

Opublikowano

Sprawdziłem kilka serwisów w Warszawie gdzie regenerują klosze, lampy, odbłyśniki itd.... Powiedzmy że bym zregenerował odbłyśniki, no i dalej było by tak samo czyli że do wymiany będą żarówki?

Opublikowano

Zapytam tak z ciekawości, na ile taki zabieg regeneracji wystarczy? Pół roku?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Opublikowano

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Dziś podjechałem do serwisu z regeneracją lamp i ksenonów, facet mi stwiedził że odbłyśniki są dobre skoro w nocy lampy dobrze oświetlają drogą i rozprzestrzeniają światło, soczewki też dobre, postanowiliśmy zmienić żarniki, jak się okazało u mnie były oryginalne żarówki osram ale to nic, założył nowe żarniki osram, tzn jedną, i zapaliłem na próbę światła, miedzy starą lewą a nową prawą nie było żadnej różnicy, więc postanowiłem nie wymieniać żarników, bo po co... tak na marginesie chcieli odemnie 300zł za sztukę :) chętnie bym zapłacił te pieniądze ale nie za taki sam efekt... dodam że te co założył i te co teraz mam mają 4300k. Po dzisiejszej wizycie i rozmowie oraz po opiniach innych i waszych stwierdzam że te ksenony zakładane samemu sobie które świecą niebieskawo wyglądają za***iście no ale w nocy w deszcz czy mgłę nic nie widać więc po co mi to.... niestety auto mi się postarzało i nie zrobię takiego efektu jak w nowych samochodach a szkoda... dzięki za pomoc, pozdrawiam was wszystkich!

Opublikowano (edytowane)

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Dziś podjechałem do serwisu z regeneracją lamp i ksenonów, facet mi stwiedził że odbłyśniki są dobre skoro w nocy lampy dobrze oświetlają drogą i rozprzestrzeniają światło, soczewki też dobre, postanowiliśmy zmienić żarniki, jak się okazało u mnie były oryginalne żarówki osram ale to nic, założył nowe żarniki osram, tzn jedną, i zapaliłem na próbę światła, miedzy starą lewą a nową prawą nie było żadnej różnicy, więc postanowiłem nie wymieniać żarników, bo po co... tak na marginesie chcieli odemnie 300zł za sztukę :) chętnie bym zapłacił te pieniądze ale nie za taki sam efekt... dodam że te co założył i te co teraz mam mają 4300k. Po dzisiejszej wizycie i rozmowie oraz po opiniach innych i waszych stwierdzam że te ksenony zakładane samemu sobie które świecą niebieskawo wyglądają za***iście no ale w nocy w deszcz czy mgłę nic nie widać więc po co mi to.... niestety auto mi się postarzało i nie zrobię takiego efektu jak w nowych samochodach a szkoda... dzięki za pomoc, pozdrawiam was wszystkich!

Podeślę fotę jak u mnie świeci Osram Cool Blue, ponoć ma mieć 5500K + regenerowane odbłyśniki.

Nie wiem jak sprawdzali u Ciebie odbłyśniki, ale według mnie do tej oceny konieczne jest zdemontowanie całej soczewki z reflektora.

U mnie wcześniej też jakoś świeciły, ale jak wyciągnołem odbłyśnik to był w dwóch miejscach wypalony, że nawet myślałem że to specjalnie zrobione :)

Gdyby nie padający palnik i mus kupna nowych to bym odbłyśników nie robił bo bym nie wiedział.

Jak miałem wywalić 500-600 to już chciałem mieć wszystko git i dopiero po wymianie obu elementów zobaczyłem czego nie widziałem :)

Poniżej 300za szt. można mieć Osram Cool Blue.

Tak wygląda u mnie jak swieci, bez uruchomionego silnika i wypoziomowania:

http://fs5.directupload.net/images/151006/esqwfgi5.jpg

A tak patrząc na reflektor. Pozycja jest zwykła, ale nowa. Taka jest między nimi różnica.

http://fs5.directupload.net/images/151006/8qfmu999.jpg

Edytowane przez KBM
Opublikowano

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Dziś podjechałem do serwisu z regeneracją lamp i ksenonów, facet mi stwiedził że odbłyśniki są dobre skoro w nocy lampy dobrze oświetlają drogą i rozprzestrzeniają światło, soczewki też dobre, postanowiliśmy zmienić żarniki, jak się okazało u mnie były oryginalne żarówki osram ale to nic, założył nowe żarniki osram, tzn jedną, i zapaliłem na próbę światła, miedzy starą lewą a nową prawą nie było żadnej różnicy, więc postanowiłem nie wymieniać żarników, bo po co... tak na marginesie chcieli odemnie 300zł za sztukę :) chętnie bym zapłacił te pieniądze ale nie za taki sam efekt... dodam że te co założył i te co teraz mam mają 4300k. Po dzisiejszej wizycie i rozmowie oraz po opiniach innych i waszych stwierdzam że te ksenony zakładane samemu sobie które świecą niebieskawo wyglądają za***iście no ale w nocy w deszcz czy mgłę nic nie widać więc po co mi to.... niestety auto mi się postarzało i nie zrobię takiego efektu jak w nowych samochodach a szkoda... dzięki za pomoc, pozdrawiam was wszystkich!

Podeślę fotę jak u mnie świeci Osram Cool Blue, ponoć ma mieć 5500K + regenerowane odbłyśniki.

Nie wiem jak sprawdzali u Ciebie odbłyśniki, ale według mnie do tej oceny konieczne jest zdemontowanie całej soczewki z reflektora.

U mnie wcześniej też jakoś świeciły, ale jak wyciągnołem odbłyśnik to był w dwóch miejscach wypalony, że nawet myślałem że to specjalnie zrobione :)

Gdyby nie padający palnik i mus kupna nowych to bym odbłyśników nie robił bo bym nie wiedział.

Jak miałem wywalić 500-600 to już chciałem mieć wszystko git i dopiero po wymianie obu elementów zobaczyłem czego nie widziałem :)

Poniżej 300za szt. można mieć Osram Cool Blue.

Tak wygląda u mnie jak swieci, bez uruchomionego silnika i wypoziomowania:

http://fs5.directupload.net/images/151006/esqwfgi5.jpg

A tak patrząc na reflektor. Pozycja jest zwykła, ale nowa. Taka jest między nimi różnica.

http://fs5.directupload.net/images/151006/8qfmu999.jpg

Powiem Ci że świetnie to wygląda... ja może zrobię zdjęcie u siebie dzisiaj wieczorkiem to porównasz sobie... tyle że pozycję do ksenonu bo mam pozycje ledowe :P

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Dziś podjechałem do serwisu z regeneracją lamp i ksenonów, facet mi stwiedził że odbłyśniki są dobre skoro w nocy lampy dobrze oświetlają drogą i rozprzestrzeniają światło, soczewki też dobre, postanowiliśmy zmienić żarniki, jak się okazało u mnie były oryginalne żarówki osram ale to nic, założył nowe żarniki osram, tzn jedną, i zapaliłem na próbę światła, miedzy starą lewą a nową prawą nie było żadnej różnicy, więc postanowiłem nie wymieniać żarników, bo po co... tak na marginesie chcieli odemnie 300zł za sztukę :) chętnie bym zapłacił te pieniądze ale nie za taki sam efekt... dodam że te co założył i te co teraz mam mają 4300k. Po dzisiejszej wizycie i rozmowie oraz po opiniach innych i waszych stwierdzam że te ksenony zakładane samemu sobie które świecą niebieskawo wyglądają za***iście no ale w nocy w deszcz czy mgłę nic nie widać więc po co mi to.... niestety auto mi się postarzało i nie zrobię takiego efektu jak w nowych samochodach a szkoda... dzięki za pomoc, pozdrawiam was wszystkich!

Podeślę fotę jak u mnie świeci Osram Cool Blue, ponoć ma mieć 5500K + regenerowane odbłyśniki.

Nie wiem jak sprawdzali u Ciebie odbłyśniki, ale według mnie do tej oceny konieczne jest zdemontowanie całej soczewki z reflektora.

U mnie wcześniej też jakoś świeciły, ale jak wyciągnołem odbłyśnik to był w dwóch miejscach wypalony, że nawet myślałem że to specjalnie zrobione :)

Gdyby nie padający palnik i mus kupna nowych to bym odbłyśników nie robił bo bym nie wiedział.

Jak miałem wywalić 500-600 to już chciałem mieć wszystko git i dopiero po wymianie obu elementów zobaczyłem czego nie widziałem :)

Poniżej 300za szt. można mieć Osram Cool Blue.

Tak wygląda u mnie jak swieci, bez uruchomionego silnika i wypoziomowania:

http://fs5.directupload.net/images/151006/esqwfgi5.jpg

A tak patrząc na reflektor. Pozycja jest zwykła, ale nowa. Taka jest między nimi różnica.

http://fs5.directupload.net/images/151006/8qfmu999.jpg

Zastanawiam się też nad przetwornicą czy ma jakieś znaczenie jeśli chodzi o kolor..

Opublikowano

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Dziś podjechałem do serwisu z regeneracją lamp i ksenonów, facet mi stwiedził że odbłyśniki są dobre skoro w nocy lampy dobrze oświetlają drogą i rozprzestrzeniają światło, soczewki też dobre, postanowiliśmy zmienić żarniki, jak się okazało u mnie były oryginalne żarówki osram ale to nic, założył nowe żarniki osram, tzn jedną, i zapaliłem na próbę światła, miedzy starą lewą a nową prawą nie było żadnej różnicy, więc postanowiłem nie wymieniać żarników, bo po co... tak na marginesie chcieli odemnie 300zł za sztukę :) chętnie bym zapłacił te pieniądze ale nie za taki sam efekt... dodam że te co założył i te co teraz mam mają 4300k. Po dzisiejszej wizycie i rozmowie oraz po opiniach innych i waszych stwierdzam że te ksenony zakładane samemu sobie które świecą niebieskawo wyglądają za***iście no ale w nocy w deszcz czy mgłę nic nie widać więc po co mi to.... niestety auto mi się postarzało i nie zrobię takiego efektu jak w nowych samochodach a szkoda... dzięki za pomoc, pozdrawiam was wszystkich!

Podeślę fotę jak u mnie świeci Osram Cool Blue, ponoć ma mieć 5500K + regenerowane odbłyśniki.

Nie wiem jak sprawdzali u Ciebie odbłyśniki, ale według mnie do tej oceny konieczne jest zdemontowanie całej soczewki z reflektora.

U mnie wcześniej też jakoś świeciły, ale jak wyciągnołem odbłyśnik to był w dwóch miejscach wypalony, że nawet myślałem że to specjalnie zrobione :)

Gdyby nie padający palnik i mus kupna nowych to bym odbłyśników nie robił bo bym nie wiedział.

Jak miałem wywalić 500-600 to już chciałem mieć wszystko git i dopiero po wymianie obu elementów zobaczyłem czego nie widziałem :)

Poniżej 300za szt. można mieć Osram Cool Blue.

Tak wygląda u mnie jak swieci, bez uruchomionego silnika i wypoziomowania:

http://fs5.directupload.net/images/151006/esqwfgi5.jpg

A tak patrząc na reflektor. Pozycja jest zwykła, ale nowa. Taka jest między nimi różnica.

http://fs5.directupload.net/images/151006/8qfmu999.jpg

Powiem Ci że świetnie to wygląda... ja może zrobię zdjęcie u siebie dzisiaj wieczorkiem to porównasz sobie... tyle że pozycję do ksenonu bo mam pozycje ledowe :P

Boruc 1331, odbłyśniki nie mają wpływu na temperaturę barwową, tylko na siłę i zasięg świecenia.

Pisane jest tu o tym, bo niestety odbłyśniki te lubią się wypalać i nawet z dobrym palnikiem świecenie jest lipne.

Barwa palnika ori to chyba 4100-4300 co jest barwą białą, czasem nawet żółtawą, zwłaszcza jak porównamy z nowymi furami na xenonie lub ledach i xenonie.

Na oryginalnym palniku mimo soczewki, światło jest tylko trochę jaśniejsze w lampie od zwykłej pozycji.

Możesz kupić Osram cool blue jak ja mam i wtedy jakoś tam się różni od pozycji i troche niebieskiego jest, ale bardziej jest biel niż niebieski.

Możesz też próbować Philipsa 6000k, który ma barwę osiągniętą barwieniem szkła.

Generalnie z tego co ja zauważyłem to ori 4100-4300 świeci jak opisujesz na początku, czyli biało-żółto niestety.

Skoro jesteś z Wawy to proponuje odezwać się do gościa z linku który wysłałem wyżej.

Jak od Niego kupowałem (ten palnik w aso to pewnie ponad 700-800pln szt.), miał dużo różnych palników i może da się przymieżyć u niego, żebyś różnicę zobaczył.

Mlodziak22, taki zabieg powinien wystarczyć na długo, przynajmniej jeśli jest dobrze wykonany (dobrze oczyszczony, przygotowany odbłyśnik i odpowiednio grubą warstwę zapodają)

Poczytaj w necie na czym polega, bo to nie jest malowanie lakierem piecowym :)

Wszystko można spieprzyć i jak nie oczyszczą, nie odtłuszczą dobrze to może po roku być to samo.

Dziś podjechałem do serwisu z regeneracją lamp i ksenonów, facet mi stwiedził że odbłyśniki są dobre skoro w nocy lampy dobrze oświetlają drogą i rozprzestrzeniają światło, soczewki też dobre, postanowiliśmy zmienić żarniki, jak się okazało u mnie były oryginalne żarówki osram ale to nic, założył nowe żarniki osram, tzn jedną, i zapaliłem na próbę światła, miedzy starą lewą a nową prawą nie było żadnej różnicy, więc postanowiłem nie wymieniać żarników, bo po co... tak na marginesie chcieli odemnie 300zł za sztukę :) chętnie bym zapłacił te pieniądze ale nie za taki sam efekt... dodam że te co założył i te co teraz mam mają 4300k. Po dzisiejszej wizycie i rozmowie oraz po opiniach innych i waszych stwierdzam że te ksenony zakładane samemu sobie które świecą niebieskawo wyglądają za***iście no ale w nocy w deszcz czy mgłę nic nie widać więc po co mi to.... niestety auto mi się postarzało i nie zrobię takiego efektu jak w nowych samochodach a szkoda... dzięki za pomoc, pozdrawiam was wszystkich!

Podeślę fotę jak u mnie świeci Osram Cool Blue, ponoć ma mieć 5500K + regenerowane odbłyśniki.

Nie wiem jak sprawdzali u Ciebie odbłyśniki, ale według mnie do tej oceny konieczne jest zdemontowanie całej soczewki z reflektora.

U mnie wcześniej też jakoś świeciły, ale jak wyciągnołem odbłyśnik to był w dwóch miejscach wypalony, że nawet myślałem że to specjalnie zrobione :)

Gdyby nie padający palnik i mus kupna nowych to bym odbłyśników nie robił bo bym nie wiedział.

Jak miałem wywalić 500-600 to już chciałem mieć wszystko git i dopiero po wymianie obu elementów zobaczyłem czego nie widziałem :)

Poniżej 300za szt. można mieć Osram Cool Blue.

Tak wygląda u mnie jak swieci, bez uruchomionego silnika i wypoziomowania:

http://fs5.directupload.net/images/151006/esqwfgi5.jpg

A tak patrząc na reflektor. Pozycja jest zwykła, ale nowa. Taka jest między nimi różnica.

http://fs5.directupload.net/images/151006/8qfmu999.jpg

Zastanawiam się też nad przetwornicą czy ma jakieś znaczenie jeśli chodzi o kolor..

Według mnie nie ma możliwości, żeby przetwornica zmieniła kolor palnika.

Najczęściej jak pada przetwornica, to albo wcale palnik nie startuje, albo masz opcję strobo.

Te same objawy może dawać rownież uszkodzony palnik, dla tego najczęściej żeby sprawdzić co zdechło zamienia się palniki stronami.

Jest jakas tam szansa, że przetwornica nie utrzymuje odpowiedniego napięcia (za niskie) już po prawidłowym rozpaleniu, ale ja się nie spotkałem z czymś takim.

Jeszcze raz się przypomnę, że w linku który podesłałem z palnikami, chłopak ma równiez ori przetwornice. Wymienia w razie co na miejscu, to może by dał sprawdzić u Ciebie czy to wina przetwornic?

Kolejna sprawa, to nowe palniki musza się rozpalać sporo godzin i nie świecą jak trzeba zaraz po zamontowaniu. Umnie były mniej niebieskie z poczatku.

Dodatkowo do regeneracji odbłyśników, czyściłem soczewki (były dobrze zakurzone) i przez otwór soczewki z odbłyśnikiem, klosz w środku czyściłem.

Przy xenonie, kurz na soczewce, barwy światła oczywiście nie zmieni, ale strugę światła rozbija.

Tak się wydaje, ale te fury młodziaki to już nie są, a szczelność lamp B6 ma wiele do życzenia :)

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...