Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wentylator od chłodnicy ciągle chodzi


koxmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na forum wiec w razie czego proszę o wyrozumiałość. Mam problem z wentylatorem od chłodnicy (dużym). Gdy wyjmnę kluczyk ze stacyjki i zamknę auto to włącza sie wentylator od chłodnicy i działa przez cały czas dopóki nie wyczerpie akumulatora. Wymieniłem czujnik od wentylatora (ten na dole pod chłodnicą), błędy pokasowane i po około 30 minutach ten sam problem. Dodam, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce wentylator przestaję działać i wtedy jest wszystko w porządku. Podczas jazdy mam tem. 90oC czyli jest wszystko ok. Póki co muszę odłączać klemle o d akumulatora bo nie mam innego wyboru. Na kompie nie pokazało żadnych błędów z tym związanych z wentylatorem (robione to było u dobrego mechanika). Jutro do niego podjadę i bedziemy to na spokojnie rozmyślać. Czy może być to wina 2 czujnika temp który jest na górze w wężu (zielony kolor). Jakiś miesiąc temu wywaliło mi oring (w tym czujniku zielonym od temp co jest wyżej), kupiłem nowy oring+zawleczkę i wszystko zostało zrobione ok więc raczej to nie ma związku ze sprawą ? Doczytałem na necie że może mieć to związek z modułem sterowania wentylatorami ale na kompie nie pokazało błędu z tym związanego.

Edytowane przez koxmaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie zalany MCE bo by pokazywało błąd na kompie. Wymieniłem sterownik wentylatorów i wszystko było okej, ale po tygodniu padł i dalej to samo. Mechanik doradził że ma dobrego znajomego co naprawi stary poprzednio sterownik wentylatorów ale po jego naprawie dalej to samo. Mechanicy i elektrycy załamują ręce i Ja też :/ jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie zalany MCE bo by pokazywało błąd na kompie. Wymieniłem sterownik wentylatorów i wszystko było okej, ale po tygodniu padł i dalej to samo. Mechanik doradził że ma dobrego znajomego co naprawi stary poprzednio sterownik wentylatorów ale po jego naprawie dalej to samo. Mechanicy i elektrycy załamują ręce i Ja też :/ jakieś pomysły ?

Kolego rozwiązałeś może problem bo ja mam podobny? Po zgaszeniu silnika wentylator się wyłącza ale po jakimś czasie włącza się wskakuje na najwyższy bieg i tak do rozładowania aku :( Najdziwniejsze, że jak włączam zapłon to od razu się wyłącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtyczce wetylatora, tej przy lampie masz cztery kabelki, daw grube i dwa cienkie. Wyciagnij oba cienkie kabelki z wtyki (tylko zapamiętaj kolejność) i podłącz ją z powrotem. Jak wentylatory (wentylator) ruszą, to masz walnięty moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W passacie b5fl mniałem coś podobnego... Zły czujnik przy dole chlodnicy był założony.... był zielony a miał być niebieski ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekaznik w obudowie ECU masz dobry? nr.219

Sprawdziłem przekaźnik, oczywiście skrzynka zalana, przekaźnik skorodowany. Przekaźnik kupiony na allegro za 10 zł, wymieniony i problem zniknął :) Dzięki za pomoc bo już miałem cały ten cholerny moduł wymieniać i byłyby tylko koszty niepotrzebne :)

Edytowane przez Budiii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam od 3 dni mam ten sam problem wiatrak od klimy chodzi na 3 biegu jak silnik osiąga 90 stopni  wyjmę kluczyki ze stacyjki kręci się jak głupi ale wolniej  przez 10 min po czym staje ewentualnie wyjmuję bezpiecznik to się wyłącza 1.9 awx błąd na vagu to 01206 signal for duration of ignition : OFF 27-00 implausible signal auto trzyma 90 stopni obudowa ecu sucha przekaźnik 219 sprawdzany na drugim tak samo jest nie mam pomysłów już 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2019 o 20:19, marky2552 napisał(a):

witam od 3 dni mam ten sam problem wiatrak od klimy chodzi na 3 biegu jak silnik osiąga 90 stopni  wyjmę kluczyki ze stacyjki kręci się jak głupi ale wolniej  przez 10 min po czym staje ewentualnie wyjmuję bezpiecznik to się wyłącza 1.9 awx błąd na vagu to 01206 signal for duration of ignition : OFF 27-00 implausible signal auto trzyma 90 stopni obudowa ecu sucha przekaźnik 219 sprawdzany na drugim tak samo jest nie mam pomysłów już 

I jak rozwiazałęs problem bo mam tak samo i tez wymieniłem przekażnik i nadal to samo 

rece mi opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...