Skocz do zawartości

Budiii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Budiii

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Budiii

0

Reputacja

  1. Budiii

    Strumienica

    Dzięki, tak chyba zrobię
  2. Budiii

    Strumienica

    A da się je jakoś ominąć żeby check engine się nie świecił cały czas? Sam się zastanawiam nad wyjęciem kata bo mam już zapchany ale nie chcę mieć wiecznie choinki na desce podobno kątowy emulator pomaga, ktoś to sprawdzał?
  3. Budiii

    Przerwanie silnika...

    Miałem podobnie jak padała mi cewka
  4. Budiii

    Swiece zapłonowe

    Też nad tymi myślałem, zwłaszcza, że gość od którego kupuję filtry ma je na stanie i mogę wszystko za jednym razem zamówić. Dzięki za pomoc
  5. Potwierdzam kupiłem gruszkę od A3 2.0 FSI o nr. 06F 133 619 A. Sama gruszka nie pasuje ale jak sobie z niej wyjmiesz membrankę to jest dokładnie taka sama jak w alt
  6. Budiii

    Swiece zapłonowe

    Dołączam do pytania bo też planuje właśnie wymianę świec. Koleś w warsztacie polecał mi irydowe ale po przeczytaniu tematu o świecach na forum trochę zgłupiałem. Cześć poleca te zalecane przez fabrykę czyli NGK BKUR5ET-10, w artykule na gazeo.pl piszą, że do silników z LPG najlepsze są świece jednoelektrodowe, kolega darkle z kolei do silników z LPG poleca NGK BKUR5ET ale to są świece 3 elektrodowe. Ja zastanawiam się nad Bosh Platin-Ir. 0 242 236 571. Czy ktoś mógłby doradzić, które są w końcu najlepsze do ALT'ka z gazem?
  7. Emulator już kupiłam na allegroszu aczkolwiek nie kątowy tylko prosty. Co do wyłączenia sądy programowo w 2.0 to wyczytałam na forum,że nie da rady,tylko jest to możliwe w silnikach doładowanych np 1.8T Jutro poproszę kolegę i podjadę do innego mechanika podpiąć się pod komputer i stwierdzi co z tym katalizatorem. Dzięki za radę. Hej, i jak udało Ci się rozwiązać problem bo mam chyba podobny z tym samym silnikiem. Auto dławi mi się i wyskakuje błąd sądy i później przechodzi chyba w stan awaryjny (brak mocy). kupiłem emulator (też prosty niestety) ale jeszcze nie zamontowałem dlatego ciekawy jestem czy się mieści? Znalazłem też taki zamiennik na allegro i zastanawiam się nad zakupem: http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i5868272767.html ktoś sprawdzał takie rozwiązanie w alt i może polecić? Nie uśmiecha mi się wydawać 5 stów na nowy katalizator
  8. Sprawdziłem przekaźnik, oczywiście skrzynka zalana, przekaźnik skorodowany. Przekaźnik kupiony na allegro za 10 zł, wymieniony i problem zniknął Dzięki za pomoc bo już miałem cały ten cholerny moduł wymieniać i byłyby tylko koszty niepotrzebne
  9. Kolego rozwiązałeś może problem bo ja mam podobny? Po zgaszeniu silnika wentylator się wyłącza ale po jakimś czasie włącza się wskakuje na najwyższy bieg i tak do rozładowania aku Najdziwniejsze, że jak włączam zapłon to od razu się wyłącza
  10. Panowie odświeżam temat, mam bardzo podobnie. Dokładnie to samo z wentylatorem tzn. po zgaszeniu silnika wyłącza się ale po jakimś czasie się włącza i zaczyna pracować na najwyższym biegu dopóki nie rozładuje akumulatora. Nie mam na szczęście (jeszcze) żadnych problemów podczas jazdy ale zauważyłem, że zaczął mi gorzej odpalać i czasami elektryka głupieje (np centralny zamek, raz działa raz nie). Być może pozostałe problemy wynikają z ciągłego rozłączania klemy dlatego najpierw chciałbym się z tym wentylatorem uporać. Czy konieczna jest wymiana modułu czy najpierw jakieś inne sugestie bo nie chciałbym iść w koszty niepotrzebnie?
  11. tak jak chłopaki mówili musisz go pod komputer podpiąć, ale po opisanych objawach to na 90% padła Ci cewka zapłonowa. Latem miałem dokładnie to samo nowa kosztuje coś trochę ponad stówkę także nie ma tragedii
  12. Budiii

    sprzeglo w alt

    Mam dokładnie to samo w swoim ALT'ku, sprzęgło łapie bardzo wysoko i muszę całą nogą pracować zamiast samą stopą. Jest to mega irytujące w jeździe miejskiej, zwłaszcza jak chcesz ruszyć dynamicznie z pod świateł Zastanawiałem się już nawet nad wymianą bo ktoś kiedyś na forum polecał tego gościa: Cennik - regeneracja i tuning sprzgie samochodowych. Przyblione ceny za usugi wykonywane w naszej firmie. Da się coś zrobić żeby sprzęgło było krótsze i łapało niżej?
  13. Ja na początku roku założyłem lovato smart do ALTka. Przejechałem jakieś 10 tys. jak do tej pory i w sumie jestem zadowolony. Też miałem duży dylemat co wybrać zastanawiałem się nad BRC albo sagiem z wtryskiwaczami hany. Gazownik w końcu powiedział mi, że może mi założyć co tylko chcę ale do tego silnika lovato w zupełności wystarcza a jest tanie. Poza tym jest to kompletna instalacja i mam na nią 2 lata gwarancji. Zapłaciłem za całość 2400 z wlewem pod klapką
  14. Cześć, mam podobne problemy ze swoim 2.0 alt. Tzn. falowanie obrotów zauważyłem dopiero niedawno, ale dokładnie to co ADI SR mam przy przyspieszaniu: najpierw jakby go na chwilę dławi a dopiero później zaczyna przyspieszać. Myślałem że to już taka charakterystyka pracy tego silnika Ostatnio wymieniłem cewkę zapłonową i przez 2 dni miałem wrażenie, że objawy zniknęły, ale teraz znowu to czuję (w sumie nie wiem czy faktycznie było lepiej czy tylko mi się wydawało ) Jeżeli komuś udało się rozwiązać ten problem to byłbym wdzięczny jak podzieli się rozwiązaniem
  15. Budiii

    Polecane instalacje LPG/CNG

    Witam, mam od niedawna audi a4 benzyna 2.0 130 Km i zastanawiam się nad jakąś instalacją. Znalazłem podobne pytanie z zeszłego roku i taka była propozycja: Czy to jest dalej najlepszy wybór czy pojawiło się może coś nowego? Będę wdzięczny za wszelkie porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...