Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zbiornika wyrównawczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

panowie otóż cały zbiorniczek mam uwalony w płynie chłodniczym. Na bank muszę go wymienić tylko nie wiem jak za to się zabrać.

Muszę spuścić cały płyn chłodniczy? Może ktoś opisać krok po kroku co robię?

Dodatkowe pytanie.... Na allegro nie mogę znaleźć zbiorniczka do przedlifta (okrągła kostka czujnika). Ma ktoś może numer zbiorniczka przedlifta albo namiar na to gdzie kupie taki zbiorniczek?

Opublikowano

czyli po prostu odkręcam, odpinam czujnik,wkładam nowy, skręcam, zalewam i wszycho ? Czy zablokować jakoś węże gumowe żeby ze środka nie leciało?


i wolałbym nie używany :) może być zamiennik byle nowy :)

Opublikowano

kolego co to za aukcja :D nie ma nawet informacji o tym czy posiada wogóle wtyke pod czujnik :] na allegro przeszukałem wszystkie nowe i nie znalazłem może IC albo autoland?

Opublikowano

nie ma nawet informacji o tym czy posiada wogóle wtyke pod czujnik

nie wiem o co chodzi ?

jest to zbiorniczek z czujnikiem pod okrągłą wtyczkę

Opublikowano

a gdzie to info ? bo w ciemno tak ciezko kupowac :P


o sroka kolego nie zauważyłem :) z telefonu inaczej pokazuje mi :< (fck allegro app)


mógłby ktoś krok po kroku opisać jak podmienić ten zbiorniczek ?

Opublikowano

Zakładając że masz już nowy zbiorniczek z czujnikiem to tak: Odkręcasz stary zbiorniczek który jest przykręcony trzema wkrętami, ponosisz do góry i odpinasz kostkę od czujnika , zdejmujesz wężyk przekładając go do nowego. To samo z wężykiem powrotu. Dobrze byłoby wcześniej spuścił ze zbiorniczka płyn bo i tak się wyleje. Potem tylko kostka na czujnik, dolać płynu i po robocie.

Opublikowano

:) hehe tak myślałem ale chciałem się poradzić kogoś kto zna się :) Co do tego zbiorniczka z aukcji czy mój korek będzie pasował? Bo pan od aukcji nie ma do kompletu :(

Opublikowano

Do tego zbiorniczka korek będzie na 99% taki jaki jest w linku który Ci podesłałem w 2 poście.

Opublikowano

Korek musze niestety nowy kupić. Wczoraj po dłuższej jeździe otworzyłem maskę i spod korka uchodziło syczenie - prawdopodobnie jest nieszczelny :)

Opublikowano

W korku jest zaworek upustowy i to on puszcza jak ciśnienie za bardzo wzrośnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...