Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Problem z przyśpieszaniem


kita18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Otóż mam problem z moją A4 auto nie chce jechać , ale możę zacznę od oczątku .

Postanowiłem dołożyć jej ,,Koników'' no i ma teraz niby 200,6 km . Wszystko było dobrze aż do momentu (około 2 miesiące ) Poczółem poszarpywanie podczas przyśpieszania (pedał w podłogę ) i tak było to wyczuwalne coraz mocniej . Aż pewnego dnia ( wyjazd nad morze ) zaczeło bardzo mocno szarpać , po pewnym czasie zapaliła się żółta kontrolka silnika i mruganie świec ( oczywiście auto wpadło w tryb awaryjny ) Zapalił się też filtr cząstek stałych . Oczywiście nad morze nie dojechałem no i tu zaczeły się same kłopoty . Auto u mechanika , próbowali za pomocą vaga 3 krotnie czyścić filtr ale podobno się nie dało . Znalazłem panów którzy podjeli się usunięcia tego filtra (filtr usunięty mechanicznie , wstawiona rura w puszkę po filtrze no i program . Auto nadal szarpie przy przyśpieszaniu . Padło na zapeczoną turbine , dałem do czyszczenia no i auto zaczeło chodzić . Auto stało ponad miesiąć uzywane sporadycznie przez mojego ojca ( pracuję w Holandii) no i po powrocie okazuje się że długo nie pochodziło bo po przejechaniu może 30 km auto przestało iść i teraz jest straszny mół , gdy wduszę pedał gazu na maksa to jest tragedia i bardzo słabo przyśpiesza. Gdy dodaje gazu delikatnie to jak by lepiej przyśpieszało niżpedał w podłogę . Dodam że 100% nie wchodzi w tryb awaryjny , po przeskanowaniu vagiem jest jeden błąd ale jego numer to 00000.

Zrobiłem logi mam nadzieję że dobrze je dodaje ;

http://vaglog.pl/log_234323.html

http://vaglog.pl/log_234320.html

http://vaglog.pl/log_234321.html

http://vaglog.pl/log_234322.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprwdo podobnie nic nie zdziałasz ten błąd występuje jak jest tabela błędów pocieta tak robią nieudolni ludzie którzy coś tam wiedzą jak to zrobić ale nie do końca.

Jeśli masz trochę pojęcia to porozlaczaj przy silniku wszystko co da radę- egr przepustnice N75 czujnik gruszki przy turbo,przeplywke listwe ppd i swiec itd...po tem włącz zapłon i krec rozrusznikiem prez 20s potrm spr.błędy- jeśli nie pojawią się żadne błędy to możesz sobie szukać mózgu w.... wtedy ci tylko zostaje pojechać do aso na wgranie ori Softu i pojechac do juz ogrnietego tunera na profesjonalne wyłączenie dpfu który ruszy to co trzeba a nie wywali cała tabele bledow.

Na macanego to mozna pochylić się nad spr.mechanicznie zaworu egr mianowicie -stan zębatek,luz oski i szczelność przepustniczki spalin.

W taki sposób podnioslismy z kolega brd kolegi od nas z forum lecz niestety on także musi pojechac do aso na wgranie ori softu i ma przyjechać do nas ponownie na ogarnijcie tego jak należy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Grzesiek. Tabela DTC wycięta za bardzo przez kilera od DPF-a.

Oryginał od BRD + prawidłowe usunięcie obsługi DPF.

Można też sobie poradzić bez DTC ale to już trzeba ogarniętego mechanika który wie co i kiedy ma być w wartościach rzeczywistych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpięciu turbo, przepływki cały czas pokazuje to samo . Czyli wychodzi że jest soft uwalony . Ale dlaczego auto raz działało raz nie ? Czy ten soft mógł się powoli psuć czy coś w tym rodzaju ? Dodam że na początku już po usuniecia DPF komputer normalnie sygnalizował odłączenie przepływki i taki błąd wyświetlał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...