DeeBeat 0 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Witam Panowie! Proszę o ocenę logów mojego 1.8t AEB rocznik 95. Proszę o analizę 023 025http://vaglog.pl/log_234301.html016 018http://vaglog.pl/log_234300.html007 013http://vaglog.pl/log_234299.html003 020http://vaglog.pl/log_234298.html001 002http://vaglog.pl/log_234297.html 002 007 Benzyna http://vaglog.pl/log_234328.html 002 007 LPG http://vaglog.pl/log_234329.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Auto nie równo przyspiesza podczas buta w podłodze? wygląda jakby był problem ze strowniem turbiny i turbo przeładowuje przy wstawaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeBeat 0 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Auto nie równo przyspiesza podczas buta w podłodze? wygląda jakby był problem ze strowniem turbiny i turbo przeładowuje przy wstawaniu. Witam! Tak Auto przeładowuje. Dzieje się coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Zacznij od sprawdzenia wszystkich wezykow od n75 pod kontem nieszczelnosci i uszkodzen, jesli sa ok to mozna podmienic n75. Wysłane z mojego Q8HD przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeBeat 0 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 tipa wyciągałem nie dawno i wszystkie nieszczelności mam wyeliminowane więc widzę, że to jednak ten nieszczesny N75. tak poza tym założyłem nową sonde i wyskakuje błąd grzałki "zwarcie do plusa", zauważyłem że panowie ze sklepu jednak dali mi o innych numerach sonde, czy to możliwe ze ta nowa nie bedzie dzialac prawidlowo skoro wwtyczka byla taka sama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Podaj nr sondy, pewnie kupiłeś do AEB z nowszym ECU. Jak masz kompa na 5 małych wtyczek to sonda powinna miec nr 0 258 006 014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Z profilu wynika że kolega ma właśnie AEB . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Był AEB ze starym ECU na 5 kostek i z nowym na 2 szerokie. Nie sugerujcie się oznaczeniem AEB przy kupowaniu sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeBeat 0 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Dokładnie tak, kupiłem sonde do nowszego ecu ale już załatwiłem ze sklepem odpowiednią Pierburg-a. N75 Przepłukany ale nadal przeładowuje.. :/ Jest o tyle, źle że w mojej okolicy nie ma turbasa na podmianke zaworku a w ciemno kupić to też nie bardzo... Panowie a to możliwe że coś ze sztangą może byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 DeeBeat weź mi powiedz czy jest jakaś różnica kiedy miałeś podpiętą złą sonde i teraz kiedy masz dobrą, jest w czymś poprawa np w spalaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Może masz źle podpięte węże do n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeBeat 0 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Witam Panowie, chwile mnie nie było (praca, praca...) Po zmianie sondy może troche sie uspokoiła ze spalaniem ale nie jak w przypadku BMW znajomego że paliła 17 a pali 12 a różnica może jest o 1L, nie buja na obrotach na krzyżówce tak bardzo i zauwazylem, ze bardziej żwawo rusza, nie jest taka ospała ze startu. Węże od N75 mam dobrze podpięte ale ktos mi sugerował, że moze się zacinać zaworek :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się