piszczy pod maska
0

    22 postów w tym temacie

    witam

    tak sie dopytywalem i w koncu stalo sie

    puiszczy mi pod maska cos jakby wiatrak moze lozysko albo pasek ale raczej jak jakies lozysko cos ktos mial takiego?

    bo w lipcu wracam do pl i mam nadzieje ze do tego czasu nic nie padnie

    z gory dzieki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    O takie cos na odleglosc to ciezko zdiagnozowac. Albo jakis pasek jest za slabo naciagniety. Mozesz zerknac na napinacz od paska od alternatora bo ja mialem do wymiany. Moze pasek od klimy. Jesli wentylator czyli wisko to mozesz je zatrzymac i sie przekonasz.

    Rozrzad kiedy wymieniales bo moze tam cos zaczyna sie dziac?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    praqdopodobnie jakis pasek ...... albo łozysko ... dla swietego spokoju podjedz do jakiegos mechanika i niech poslucha wprawnym uchem.... ;-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czesto jest tak ze to rolka napinacza, przynajmniej w betce kumpla tak bylo wymienic i po sprawie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja obstawiam pasek klinowy. mialem tak w oplu wszystko przejzalem i okazalo sie ze byl za luzny i najbardziej piszczal jak bylo wilgotno..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Albo pasek albo ktoras z rolek napinacza, raczej dwie mozliwiosci, najlepiej na poczatku sprawdzic napiecie paska, i juz to moze pomoc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wprawne ucho mechanika też tu niewiele da ;) Też szukałem u siebie podobnych przyczyn :D Korzysta się wtedy ze stetoskopu i osłuc**je dokładnie - skuteczność b.wysoka ;) Jeśli ktoś nie ma dostępu do takiego przyrządu polecam ok. 40cm pręt, ewentualnie śrubokręt. Przykładasz np. do rolki łożyska (w miejscu obrotu) i wtedy przykładasz ucho do drugiego końca :) Wskazany również dostęp do kanału. Warto również upuścić kroplę oleju na paski i zobaczyć czy hałas ustanie :) Oczywiście tym domowym sposobem osłuchamy jedynie miejsca, gdzie da się przyłożyć narzędzie, w innych wypadkach pomaga stetoskop :) Ja w ten sposób zlokalizowałem rolkę klimatyzacji oraz klepiący samoregulator :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mi ostatnio piszczał wiatrak od klimy i wd 40 pomoglo cisza i spokoj :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mi np. zaczynało piszczec po włączeniu klimy

    okazało sie że pasek miał juz dosyć :razz:

    po wymianie cisza :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ile zdeniu kosztowala Cie wymiana paska od klimy. Ja chyba mam podobny efekt, po wlaczaniu klimy jak samochod stal na sloncu strasznie mi piszczy jak "stary polonez", wyglada na to ze mam ze to wlasnie pasek od klimy.

    pzdr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mojemu szwagrowi masakrycznie piszczal tez pasek klinowy w b4 2.6 bo jak zylowal autem w kamieniu do 8tys ovr to pozniej pasek mial grubosc nitki :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piszczal
    zylowal

    szkoda niuni, pewnie już nią nie jeździ ? :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mi też piszczało czy gwizdało coś pod maską wprawne ucho mechnika usłyszłało że jeszcze można jeździć więc pojechałem do krakowa i 2 maja o 13 pękły mi pasek od ładowania i od klimy. po ciężkich bojach i poszukiwaniu mechanika wymianie wszytkich rolek napinaczy i czego tam k**wa jeszcze nie było zostałem w ramach świątecznej promocji wykasowany 850 pln więc radzę jak piszczy to lepiej jak najszybciej naprawiaj bo możesz mieć takiego zonka jak ja

    pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wielkie dzieki

    ale raczej nie podjada bo szkoda mi kasy200pln za godzine pracy a jak znam zycie powiedza ze trzeba zostawic auto itd i skasuja za2g plus jakis kosmiczny rachunek to lepiej bedzie mi sie oplacalo jak zamowie lawete do pl tak wiec dzieki wszystkim i jezdze z sie cos nie posypie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wielkie dzieki

    ale raczej nie podjada bo szkoda mi kasy200pln za godzine pracy a jak znam zycie powiedza ze trzeba zostawic auto itd i skasuja za2g plus jakis kosmiczny rachunek to lepiej bedzie mi sie oplacalo jak zamowie lawete do pl tak wiec dzieki wszystkim i jezdze z sie cos nie posypie

    strasznie drodzy mechanicy tam u ciebie

    ja za robote za wymiane całego rozrządu, uszczelniaczy z przodu, od razu wszyskie paski klinowe i rolki zapłaciłem 200zł

    dla ciekawości te san człowiek gdyby robił to w pracy czyli w servisie VW kosztowałoby mnie to 600zł

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szkoda niuni, pewnie już nią nie jeździ ?

    tak rozbil sie na zakrecie przy 170km/h na ul. sosnkowskiego 110stopni i poobijal biedne autko o wszystkie drzewa... a po tygodniu jak wyszedl ze szpitala autko wyklepali naciagneli i jezdzi dalej :/

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ktos pisal ze piszczy jak sie rozgrzeje i zwrocilem na to uwage i u mnie jest tak samo

    moze teraz cos moglibyscie podpowiedziec ,niechce zeby jakis mechanik mnie naciogal ale tez podoba mi sie jazda tym autem wiec tak czy tak zajade do jakiegos garazu jak bym cos o tym wiedzial wiecej, bo u mnie z mechanika to STRASZNIE ciezko dobrze ze wiem jak sie leje olej i jakies tam plyny

    WIELKIE DZIEKI

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ktos pisal ze piszczy jak sie rozgrzeje i zwrocilem na to uwage i u mnie jest tak samo

    moze teraz cos moglibyscie podpowiedziec ,niechce zeby jakis mechanik mnie naciogal ale tez podoba mi sie jazda tym autem wiec tak czy tak zajade do jakiegos garazu jak bym cos o tym wiedzial wiecej, bo u mnie z mechanika to STRASZNIE ciezko dobrze ze wiem jak sie leje olej i jakies tam plyny

    WIELKIE DZIEKI

    jak zaczyna "ćwierkać" po rozgrzaniu to najprawdopodobniej jakaś rolka/napinać

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szkoda niuni, pewnie już nią nie jeździ ?

    tak rozbil sie na zakrecie przy 170km/h na ul. sosnkowskiego 110stopni i poobijal biedne autko o wszystkie drzewa... a po tygodniu jak wyszedl ze szpitala autko wyklepali naciagneli i jezdzi dalej :/

    Jak się rozbił z taka prędkościa to lepiej powinien po wyjściu ze szpitala najpierw iśc do kościoła sie pomodlić :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mial kilka siniakow i podbite oko a to byl jeszcze silnik ze skala 8,5tys obr. troszke przy nim robil... teraz juz kupil honde civic '92 1.3 na gazie... wiec raczej sie juz nie rozbije z powodu zbyt duzej predkosci :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam

    W mojej A4 (1.9TDi- bez klimy) też coś piszczy i delikatnie chrobocze- szczególnie przy 1200 obr/min.

    Ostatnio wymieniałem kompletny rozrząd i napinacz paska PK - ale nadal piszczy i delikatnie chrobocze.

    Może to pompa od wspomagania ?.

    Ma ktoś jakieś pomysły?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Latest Registered Members